برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان «سلامت باشید» در شهرستان اردکان

یک دوره کارگاه آموزشی با عنوان «سلامت باشید» در شهرستان اشکذر به همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردکان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، سعید طالعی درباره برگزاری این دوره آموزشی گفت: با عنایت به لزوم آموزش‌های علمی و مدون در صنایع برای مصون‌سازی جوانان و شاغلان در کلیه واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی شهرستان اردکان در برابر آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد، یک دوره کارگاه آموزشی با عنوان «سلامت باشید» در شرکت خورشید فروزان اردکان برگزار شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردکان افزود: این کارگاه با حضور زنان کارگر شرکت خورشید فروزان اردکان با شعار پویش صنعت به صنعت توسط این اداره و با همکاری مدیران شرکت برگزار شد.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این کارگاه با مهارت‌های زندگی و سبک زندگی سالم، راه‌های چگونه شاد زیستن و کنترل استرس آشنا شدند.

طالعی هدف از برگزاری این کارگاه های آموزشی را آموختن چگونگی سبک زندگی سالم عنوان کرد و افزود: متأسفانه عدم یادگیری این موضوع ها عواقب ناگوار و جبران ناپذیری را در میان خانواده، جوانان و جامعه کارگری شهرستان به دنبال دارد.

وی بیان کرد: بی انگیزگی، عدم اشتغال پایدار، مشکلات خانوادگی، عوامل سوء تربیتی و .... می‌تواند باعث گرایش افراد به مواد مخدر و در نهایت گسترش آسیب‌های اجتماعی شوند.

آگاهی‌بخشی و اقدامات پیشگیرانه برای قشر کارگر در اولویت برنامه‌های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردکان در سال جاری قرار دارد.

کد خبر: 65251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =