رشد ۱۱۰ درصدی سودخالص هلدینگ صنایع عمومی تامین

مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره هلدینگ صنایع عمومی تامین از افزایش بیش از ۱۱۰ درصدی سود خالص این هلدینگ در ۶ ماهه اول سال جاری خبر داد.

محسن محمدی در گفتگو با آتیه‌آنلاین، به تشریح وضعیت فعالیت‌های هلدینگ صنایع عمومی تامین در نیمه اول سال جاری پرداخت و گفت: در این مدت شاهد افزایش ۹۵ درصدی درآمدهای این مجموعه نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده‌ایم.

وی در عین حال یادآور شد: حدود ۹۰ درصد فعالیت‌های این هلدینگ و شرکت‌های زیرمجموعه آن در حوزه لوازم‌خانگی، کشاورزی و دامپروری است و در ۶ ماه اول سال جاری این هلدینگ در زمینه تولیدات لوازم خانگی رشدی ۱۹ درصدی را تجربه کرده است.

مدیرعامل این مجموعه گفت: سال گذشته مجموع فروش لوازم خانگی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان بوده که این رقم در پایان نیمه اول امسال به بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

محمدی همچنین از رشد ۱۵ درصدی در زمینه تولید محصولات کشاورزی و دامپروری خبر داد و افزود: در زمینه کشاورزی و دامپروری در ۶ ماه اول امسال بیش از ۱۹ هزار و ۵۵۵ میلیارد ریال فروش داشته‌ایم که این رقم در پایان سال گذشته معادل ۱۰ هزار و ۱۵ میلیارد ریال بودجه است.

این عضو هیات مدیره همچنین به فعالیت کارخانه کارتن‌سازی البرز از زیرمجموعه‌های این هلدینگ اشاره کرد و گفت: این کارخانه نیز در گذشته حدود ۱۱ سال زیانده بوده اما پس از بازگشت به کار آن در نیمه اول سال جاری شاهد رشد ۳۴ درصدی در فروش این کارخانه بودیم.

وی شرکت عالم‌آرا را از دیگر شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ صنایع عمومی تامین دانست که در زمینه تولید لوله‌های GRP فعالیت دارد و پس از چهار سال تعطیلی با پشت سر گذاشتن چالش‌های حقوقی خود؛ طی ۶ ماه اول سال جاری به ۲۶۰ تن تولید دست پیدا کرده است.

بنا بر اعلام مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین، در سال گذشته نیز این هلدینگ شاهد افزایش ۸۴ درصدی درآمد و رشد ۱۳۳ درصدی درآمد خالص خود بوده و تامین مالی آن با رشدی ۵۰۰ درصدی مواجه شد که بر این اساس در میان هلدینگ‌های ۹گانه شستا در حوزه رشد درآمد و سودآوری رتبه اول را به خود اختصاص داد.

رشد ۱۱۰ درصدی سودخالص هلدینگ صنایع عمومی تامین

کد خبر: 65261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =