برگزاری جلسه هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه

یکصدوچهل‌وهشتمین جلسه هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه با موضوع بررسی گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی سازمان حسابرسی در خصوص صورت‌های مالی منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۰ سازمان تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری به ریاست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یکصدوچهل‌وهشتمین جلسه هیأت امنای با حضور «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اعضای حقیقی و حقوقی هیأتامناء برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور فعال اعضای هیأت امناء، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی و سرپرست و اعضای هیأت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد، بندهای گزارش حسابرس، مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

مهم‌ترین موضوعات مطرح‌شده در این نشست در خصوص مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از دولت و نحوه به‌روزرسانی آن بود که مطابق با اسناد ارائه‌شده، مقرر گردید موضوع به‌طور مستمر در دبیرخانه هیأت امناء پیگیری و اتخاذ تصمیم شود.

همچنین وضعیت منابع و مصارف سازمان و نقدینگی مورد نیاز جهت ایفای تعهدات از موارد مهم و با اهمیتی است که باید ماهانه در ارکان سازمان فوق و هیأت امناء مورد بررسی قرار گیرد. عملکرد حوزه سرمایه‌گذاری و شرکت‌های تابعه سازمان و بندهای مرتبط با بانک رفاه کارگران نیز از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه هیأت امناء بود.

در خاتمه این نشست، صورت‌های مالی سازمان تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری، پس از تعیین تکالیف اجرایی به تصویب مجمع رسید که پس از طی مراحل و فرآیند اجرایی، تکالیف مذکور جهت اجرا ابلاغ خواهند شد.

کد خبر: 65273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =