ایجاد بیش از یک‌هزار فرصت شغلی در شهرستان جوانرود در سال ۱۴۰۲

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در چهاردهمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان ویژه شهرستان جوانرود، از تحقق ۶۵ درصد تعهد ایجاد اشتغال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، مختار احمدی در ادامه این نشست با بیان اینکه ۳۴ هزار و ۵۱۷ فرصت شغلی در استان پیش‌بینی شده است، گفت: تاکنون ۲۴ هزار و ۲۴۰ فرصت شغلی به میزان ۷۰ درصد پیش‌بینی سند توسعه اشتغال استان، توسط دستگاه های اجرایی در سامانه ملی رصد ثبت شده است. همچنین بر اساس سند اشتغال استان تعداد یک هزار و ۶۲۶ فرصت شغلی برای شهرستان جوانرود پیش‌بینی شده که تاکنون تعداد یک هزار و ۵۵ فرصت شغلی در سامانه ملی رصد توسط دستگاه های اجرایی ثبت شده است.

وی افزود: ۱۶۵ میلیارد تومان از اعتبارات قانون ساماندهی مشاغل خانگی به استان اختصاص یافته که تاکنون ۴۶ میلیارد تومان به میزان ۲۳ درصد اعتبارات تخصیصی توسط ۷ بانک استان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه از محل پرداخت این تسهیلات ۴۰۰ فرصت در استان ایجاد شده است، بیان کرد: بانک ملی، توسعه تعاون و رفاه کارگران بیشترین پرداختی اعتبارات مشاغل خانگی در استان داشته‌اند.

احمدی ادامه داد: تاکنون فقط ۸۵۰ میلیون تومان از اعتبارات قانون ساماندهی مشاغل خانگی در شهرستان جوانرود و در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری و صمت و توسط بانک رفاه پرداخت شده است و پرداخت سهمیه تعیین شده برای شهرستان، نیازمند همکاری بانک‌های عامل است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در معیت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه قبل از آغاز جلسه با حضور در چند طرح اقتصادی از جمله تولیدی چیپس چیا و ۲ واحد پرورش مرغ تخمگذار در شهرستان جوانرود بازدید کرد.

ایجاد بیش از یک‌هزار فرصت شغلی در شهرستان جوانرود در سال ۱۴۰۲

ایجاد بیش از یک‌هزار فرصت شغلی در شهرستان جوانرود در سال ۱۴۰۲

کد خبر: 65384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =