انتخاب کارفرمایان برتر مرهون تغییرات سازمانی و رفتاری است

"ماشاالله ولی‌خانی" استاد و عضو هیأت علمی دانشگاه گفت: انتخاب کارفرمایان برتر در دوره جدید تحولات و تغییرات جهانی، مرهون تغییرات سازمانی و رفتاری است.

به گزارش آتیه آنلاین، ولی‌خانی امروز ۲۱ آبان در آیین جشنواره کارفرمایان برتر اداره کل تامین اجتماعی شرق تهران با بیان اینکه در این دوره با ساختار کاملا متفاوت سازمانی نسبت به دوره‌های گذشته شاهد هستیم، افزود: در قرن جدید سازمان‌های منعطف و سلولی در راستای شبکه‌سازی سیستم اطلاعات پا به عرصه میدان گذاشتند.

این استاد دانشگاه در ادامه جشنواره کارفرمایان برتر اداره کل تأمین اجتماعی شرق تهران گفت: از طرفی در این عرصه تغییر ساختار با تحول و تغییرات رفتاری افراد جامعه مواجه هستیم و در این حوزه تفکرمحوری، دانش‌محوری و مهارت‌محوری را مورد توجه داریم. مهارت‌محوری امروزه شرط حضور موفق افراد در جامعه است. امروزه در جهان تبدیل علم و دانش به عمل را مهارت‌محوری می‌دانند.

وی ادامه داد: در این دوره ۱۲ نوع هوش، سواد و یادگیری و علم همراه با عمل از سوی یونسکو در راستای مهارت‌ محوری مطرح شده است. در دنیای امروز محور ارزیابی عملکرد افراد را باید دانش محسوب کرد و در این ارتباط باید با قرارگیری در حوزه دانش‌محور مزیت رقابتی برای خود ایجاد کنیم.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: بخش قابل توجهی از جامعه کارفرمایان موفق به دلیل همراهی یادگیری با عمل بوده است.

ولی‌خانی در ادامه تاکید کرد: جامعه کارفرمایان باید متناسب با شرایط امروز جهان، متفاوت از قبل فکر و عمل را مورد توجه داشته باشیم. اول سطح تغییر را در تغییر در فکر و نگرش باید دنبال کنیم.

تقویت ارتباط کارفرمایان با تأمین اجتماعی در جلسات تعاملی

«محمدنقی سلیمی» نماینده شرکت "شیماکفش" به عنوان کارفرمای برتر در ادامه جشنواره کارفرمایان برتر اداره کل تامین اجتماعی شرق تهران بیان کرد: رصد تولید با اعمال کیفیت و پایش در همه امور مرتبط محقق خواهد شد. کیفیت در واقع مجموعه‌ای از ویژگی‌های ذاتی است که در روح خدمت و تولید نهادینه می‌شود.

وی افزود: بیش از ۷۰ سال از بنای اصول مدیریت کیفیت در جهان می‌گذرد و در حوزه راهبری را به عنوان یکی از اصول مدیریت کیفیت، منابع را باید به سمتی هدایت کنیم که موفقت جمعی را به دنبال داشته باشد.

سلیمی همچنین در ادامه اضافه کرد: تحقق توسعه تعامل و تولید را باید در قالب فعالیت‌هاو فرایند یکپارچه دنبال کنیم.

در پایان آیین جشنواره کارفرمایان برتر اداره کل تأمین اجتماعی شرق تهران که در محل سالن اجتماعات شعبه چهار تأمین اجتماعی تهران برگزار شد، شرکت‌های مهرگان‌پخش حافظ، طلاسازی رحیمی، ونداد رایمند شریف، ماد امواج آریا، شیما کفش، تولید و فروش لوازم ایمنی، موسسه هنری سفیر فرهنگ و هنر و مرکز درمان و بازتوانی به عنوان کارفرمایان برتر سال ۱۴۰۲ از طرف اداره کل تأمین اجتماعی شرق تهران معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد خبر: 65387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =