احساس مسئولیت پرستاران در قبال بیماران ستودنی است

جشن سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در بیمارستان تأمین‌اجتماعی شهید دکتر لواسانی با حضور رئیس بیمارستان، معاون درمان، پزشکان و جمع کثیری از پرستاران در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد.

رئیس بیمارستان تأمین‌اجتماعی شهید دکتر لواسانی، خطاب به پرستاران آن‌ها را فرشتگان روی زمین توصیف کرد که با وجود مشکلات و سختی‌ها، همواره مسئولیت حرفه‌ای خود را در قبال بیماران در اولویت قرار می‌دهند که ستودنی است.

علی جمالیان در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، افزود: همه‌ساله این روز بهانه‌ای است که در جمع خانواده بیمارستان لواسانی از زحمات شما قدردانی کنیم.

وی با اشاره به دیدار صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بیمارستان شهید لواسانی که روز گذشته به‌طور سرزده انجام شد، گفت: وزیر کار از بخش‌های جراحی قلب و آی‌سی‌یو بیمارستان بازدید کرد و ضمن دیدار با پرستاران این روز را به‌ آن‌ها تبریک گفت.

رئیس بیمارستان تأمین‌اجتماعی شهید لواسانی، ادامه داد: وزیر کار در این بازدید به‌طور اتفاقی به اتاق‌های بیماران رفتند و از آن‌ها عیادت کردند؛ اما با توجه به اطمینان خاطری که به عملکرد کادر درمان و پرستاران داشتم، در حضور وزیر از بیماران درباره نحوه رسیدگی به آن‌ها نظرخواهی کردم و خوشحالم که بگویم همه بیماران از رضایت کامل از برخورد پرسنل و مراقبت‌های پرستاری داشتند و حتی برخی از بیماران که تاکنون در چند بیمارستان بستری شده‌اند، خدمات این مرکز را در مقایسه با سایر مراکز بسیار بهتر و مناسب توصیف کردند.

جمالیان افزود: همچنین طی دیدار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برخی پرستاران تازه‌کار که سطح دستمزد بالایی ندارند، از وضعیت معیشتی و درآمدی پرستاران و نیز کمبود نیروی پرستاری ابراز گله کردند و وزیر نیز با حوصله به درد دل آن‌ها گوش فرا داد و صحبت‌ها و خواسته‌های پرستاران را شنید.

او ادامه داد: در این دیدار، اعلام کردم که هرچند همکاران پرستار ما از شرایط موجود گله‌مند هستند؛ اما با وجود فشارهای کاری و سختی‌های معیشتی، کوچک‌ترین کم‌کاری و کوتاهی در مسیر خدمت‌رسانی به بیماران ندارند و همواره وظایف خود را در اولویت امور قرار می‌دهند و اجازه نمی‌دهند تا بیمار احساس کمبود کند.

رئیس بیمارستان تأمین‌اجتماعی شهید لواسانی، گفت: سال گذشته براساس نظرسنجی مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین‌اجتماعی (CRM) بیمارستان موفق به اخذ بالاترین میزان رضایت‌مندی بیماران شده است که این موفقیت مرهون تلاش و کوشش و احساس مسئولیت شما پرستاران در قبال بیماران است که بسیار ستودنی است.

جمالیان بیان کرد: در دوران کرونا نیز پرستاران در شرایط بحرانی با قبول خطرات و سختی‌های این بیماری که جان همه را تهدید می‌کرد، از بیماران مراقبت می‌کردند و این نشان می‌دهد که پرستاران از خانواده و زندگی خود می‌گذرند تا به مردم خدمت کنند و می‌توان گفت زندگی حرفه‌ای آن‌ها همواره مانند ایثارگری‌های دوران جنگ است.

کد خبر: 65628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =