اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومانی برای فاز اول طرح حمایت از مادران شیرده

"صولت مرتضوی" وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در قالب طرح "یسنا" بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان در گام اول برای ۲۷ هزار نفر از مادران شیرده در ۸ استان کشور هزینه می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین، وزیر کار امروز ۵ آذرماه در جریان نشست تشریح همکاری مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بنیاد کرامت رضوی بیان کرد: یکی از اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد عدالت اجتماعی است و از بدو تاسیس در حوزه تکافل اجتماعی اقدامات موثری را انجام داده است. در این ارتباط ایجاد نهادهای حمایتی، توسعه تشکل‌های مردمی و کمک‌های نهادهای انقلابی بستر عدالت گستری را توسعه داده است.

مرتضوی در نشست امروز با محوریت "مشارکت در زمینه ارائه بسته غذایی رایگان برای گروه های آسیب‌پذیر با اولویت مادران دارای کودک زیر ۲ سال دهک یک درآمدی و در جریان آغاز فاز اول طرح "یسنا" افزود: طرح یارانه معیشتی، پوشش نیازمندان در کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و طرح حمایت از کودکان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از نمونه‌های ایجاد تکافل اجتماعی است.

وی همچنین ادامه داد: اما این طرح با ابتکار آستان قدس رضوی و بنیاد کرامت رضوی آغاز شده است. طرح مذکور با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی و کمک‌های مرتبط با بستر اجتماعی شرکت‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرایی می‌شود.

مرتضوی اضافه کرد: ما در راستای فرامین مقام معظم رهبری در گام‌های دیگر اقدامات موثرتری را در این ارتباط انجام خواهیم داد.

وزیر کار دولت سیزدهم گفت: این اقدام به عنوان یک کار بسیار بزرگ در بسترهای مختلف تاثیرگذاری و رضایتمندی آحاد مختلف جامعه را به دنبال خواهند داشت.

کد خبر: 65844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =