افزایش ۵۲ درصدی میزان پرداختی تعهدات اداره کل تامین‌اجتماعی استان بوشهر

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان بوشهر گفت: این اداره کل در هشت ماهه سال جاری ۲۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در قالب تعهدات کوتاه مدت، بلندمدت و مقرری بیمه بیکاری پرداخت کرده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۲ درصد رشد داشته است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان بوشهر، محمدجواد بازدرهوا با بیان این مطلب افزود: از مجموع پرداختی‌ها در بخش تعهدات بلند مدت ۲۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده که این میزان در مقایسه با هشت ماهه سال گذشته رشد ۵۴ درصدی نشان می‌دهد. شاخص مقرری بیکاری نیز میزان پرداختی هشت ماهه ۹۰۰ میلیارد ریال گزارش شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۹ درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه این اداره کل با هدف تکریم ارباب رجوع پوشش‌های بیمه‌ای متنوعی اجرایی کرده تا افراد فاقد بیمه بتوانند از ظرفیت ایجاد شده استفاده کنند گفت: با توجه به انتخاب شعار سال رهبر معظم انقلاب با رویکرد حمایت از تولید در این زمینه برنامه‌های ویژه برای حمایت از بنگاه‌های تولیدی اجرایی شده است. در این راستا در سفر به شهرستان‌های مختلف از کارگاه‌های تولیدی بازدید و مسائل و مطالبات آنها در حوزه بیمه تامین‌اجتماعی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: از دیگر رویکردهای اداره کل ارتباط موثر و مستمر با جمعیت تحت پوشش است که این مهم در قالب سامانه سامد، میز خدمت و دیدارهای چهره به چهره اجرایی شده تا به مطالبات هم استانی در حوزه تامین‌اجتماعی پاسخ داده شود.

کد خبر: 65990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =