پرداخت حقوق بازنشستگان بدون دغدغه انجام می‌شود

"مرتضی حسینی" معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین‌اجتماعی گفت: امروز در واقع دغدغه پرداخت حقوق بازنشستگان در سازمان تامین اجتماعی وجود ندارد و  این در حالی است که ماهانه حدود ۴۳ همت در این حوزه موردنیاز است. 

به گزارش آتیه آنلاین، حسینی امروز ۱۵ آذرماه در مراسم گرامیداشت روز حسابدار بیان کرد: در این همایش دو روزه پیرامون موضوعات مالی سازمان تامین‌اجتماعی صحبت و گفتگو خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه انضباط مالی در سازمان تامین‌اجتماعی مورد تاکید مدیرعامل سازمان است، افزود: در حوزه مالی باید به دنبال بهره‌وری بالاتر سیستم باشیم.

معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین‌اجتماعی ادامه داد: تأمین اجتماعی به عنوان بزرگترین دستگاه مالی کشور مطرح و در حوزه‌های بسیار متنوعی در بخش‌های بیمه، درمان و بازنشستگی فعالیت و ارائه خدمات دارد.

او اضافه کرد: همگرایی یکی از اهداف اساسی این نشست مطرح است و همفکری مستمر بین تصمیم‌سازان سازمان تامین‌اجتماعی و افراد حاضر در بدنه حوزه مالی و حسابداری، اثرگذار در راهبرد این سازمان است.

حسینی بیان کرد: ما در حوزه مالی باید در راستای تأمین آینده سازمان تامین‌اجتماعی، موضوع جانشین‌پروری را مورد توجه داشته باشیم و این نکته، برنامه راهبردی ما در همه حوزه‌های سازمانی است.

وی در ادامه تاکید کرد: در این ارتباط باید برنامه‌های جدی آموزشی برای همکاران مسئول و همچنین آموزش‌های ویژه برای تربیت نیروی شاغل سازمان برای آینده تامین اجتماعی را مورد توجه قرار دهیم.

حسینی گفت: امروز مستمری بازنشستگان سازمان تامین‌اجتماعی به‌موقع پرداخت می‌شود و این اقدام حاصل تلاش‌های تمامی بخش‌های سازمانی است.

تامین عمده منابع مالی تامین اجتماعی در بخش بیمه‌ای
معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین‌اجتماعی در ادامه نشست امروز افزود: حوزه بیمه‌ای تامین اجتماعی سهم عمده منابع مالی موردنیاز این سازمان را تامین می‌کند؛ در واقع، وصولی سازمان در این حوزه، وصولی قابل اتکایی است.

حسینی با اشاره به اینکه بیش از ۶۵ درصد ردیف بودجه سال‌جاری سازمان تامین‌اجتماعی از دولت گرفته شده است، گفت: امسال ۱۰ همت در ردیف بودجه لحاظ شد و امیدواریم سال آینده رقم بیشتری در این حوزه مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: در این راستا باید تلاش در تعامل یا دولت و سازمان برنامه و بودجه را تقویت کنیم.

توجه تامین اجتماعی به اساس تعادل منابع و مصارف
معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین‌اجتماعی در ادامه بیان کرد: ما در سازمان تامین‌اجتماعی همواره اساس تعادل در منابع و مصارف را مورد نظر داریم.
او اضافه کرد: در حوزه درمان، متخصصان درمانی و مالی نکته‌هایی در ارتباط با کاهش هزینه‌های بخش درمان تامین اجتماعی مطرح می‌کنند. در بخش درمان مستقیم نیز باید به دنبال نظم در پرداخت‌ها و کاهش هزینه‌های درمانی تأمین‌اجتماعی باشیم.

حسینی همچنین توضیح داد: تلاش ما در سازمان در متمرکز کردن پرداخت‌ها در همه حوزه‌ها است؛ البته باید موانع تحقق این مهم را شناسایی و برطرف کنیم.
وی بیان کرد: منابع انسانی تامین اجتماعی، ارزشمندترین سرمایه این سازمان است که باید توجه به آنان را همواره در دستور کار داشته باشیم.

کد خبر: 66210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =