ثبت بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی در سامانه جستجوی شغل در فارس

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: بیش از ۱۵۰۰ کارفرما در این استان، فرصت‌های شغلی خود را در سامانه جستجوی شغل ثبت کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره‌ کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس، وحید خداپرست یکی از اهداف برگزاری رویداد مردمی اشتغال کار را معرفی سامانه جستجوی شغل که چند ماهی از رونمایی آن گذشته است بیان کرد و گفت: فارس در طول این مدت جزو سه استان برتر در تعداد بکارگماری متقاضیان شغلی در این سامانه بوده است.

وی از بکارگماری بیش از یکهزار نیروی کار از زمان راه‌اندازی این سامانه در فارس خبر داد و افزود: اکنون حدود چهار هزار فرصت شغلی استان در همین سامانه موجود است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس بیان کرد: بیش از ۱۵۰۰ کارفرما، اقدام به ثبت و ارائه نیازهای خود در فرصت‌های شغلی مدنظر کرده اند و این رخداد، نشان می‌دهد که در استان، ظرفیت خوبی در حیطه فرصت‌های شغلی برای کارجویان و استخدام نیروهای مدنظر کارفرمایان، فراهم است.

خداپرست راه‌اندازی سامانه جستجوی شغل را به عنوان یک حلقه مفقوده در سهولت بخشی، ارائه فرصت‌های شغلی و کیفیت استخدام نیروی کار، موثر دانست و گفت: در فارس، حدود ۱۲ هزار ظرفیت شغلی برای این سامانه وجود خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری مستمر رویداد مردمی اشتغال به صورت فصلی یا دوره‌ای اظهار امیدواری کرد که اجرای چنین طرح‌هایی، مشکلات کلانشهر شیراز و شهرستان‌های فارس را در حوزه اشتغال به حداقل رساند.

خداپرست در حاشیه بازدید از این رویداد مردمی و در گفت وگو با کارفرمایان و کارجویان، احساس رضایت آنان از برگزاری این طرح را مطلوب و اثربخش، ارزیابی و بیان کرد: این رویداد می‌تواند هم بکارگماری کارجویان در سامانه جستجوی شغل را افزایش دهد و هم کارفرمایان را از ظرفیت نیروی انسانی بیکار فارس مطلع کند.

سامانه جستجوی شغل به آدرس http://shoghl.mcls.gov.ir نیز بستری است که در دسترس عموم مردم و متقاضیان کار قرار گرفته تا با وارد شدن به این سامانه، مشخصات و رزومه خود را ثبت کنند، در واقع در این شبکه با معرفی افراد جویای شغل به کارفرمایان، کاریابی و اشتغال یابی در استانی همچون فارس، رنگ دیگری به خود گرفته و این مسیر تسهیل شده است.

کد خبر: 66582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =