روابط ایران و لبنان زمینه انسجام اسلامی را فراهم می‌کند

«صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با وزیر کار و امور اجتماعی جمهوری لبنان بر گسترش همکاری‌های دو کشور تأکید کرد و گفت: روابط ایران و لبنان، زمینه انسجام اسلامی را بیش از پیش فراهم می‌کند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» و «مصطفی بیرم» وزیر کار و امور اجتماعی جمهوری لبنان صبح امروز در محل این وزارتخانه دیدار و گفت‌وگو کردند.

وزیر کار در این دیدار با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی گفت: امیدوارم هر چه زودتر به فضل الهی، اسرائیل از جغرافیای سیاسی پاک شود و استکبارجهانی یک‌بار دیگر شکست بخورد.

وی افزود: لازمه پیروزی این است که هیچ حزن و اندوهی نداشته باشیم و مطمئن باشیم وعده الهی محقق خواهد شد.

مرتضوی با اشاره به این‌که برای انجام فعالیت‌ها و اقدام‌های مشترک، بستر همکاری فراهم است، خاطرنشان کرد: طبق مذاکرات، موارد مورد توافق باید به تفاهم‌نامه تبدیل و حتماً به آن‌ها جامه عمل پوشانده شود.

خواستار تحکیم روابط با وزارت کار جمهوری اسلامی ایران هستیم

«مصطفی بیرم» در این دیدار از وزیر کار برای دیدار از کشور لبنان در آینده نزدیک دعوت کرد.

وی خواستار تحکیم روابط با وزرات کار جمهوری اسلامی ایران شد و از همکاری‌های مشترک دو کشور در زمینه آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای ابراز رضایت کرد.

وزیر کار و امور اجتماعی جمهوری لبنان با تأکید بر نقش بسیار مهم مقاومت اسلامی در منطقه گفت: به فضل الهی، پیروزی نزدیک است.

کد خبر: 66689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =