رضایت تیم کارشناسی اداره‌کل درمان مستقیم تامین‌اجتماعی از عملکرد واحدهای‌ درمانی کرمان

تیم کارشناسی اداره کل درمان مستقیم سازمان تامین‌اجتماعی ضمن بازدید از واحدهای سرپایی سطح استان کرمان، از نحوه ارائه خدمات درمانی در مراکز درمانی تامین‌اجتماعی استان ابراز رضایت کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان کرمان، امین فخر، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان در جلسه با تیم کارشناسی اداره کل درمان مستقیم سازمان تامین‌اجتماعی بیان کرد: در حال حاضر در حوزه کلان به تغییر دیدگاه‌ها و راهبردها نیاز بوده و لازم است با رویکرد جدید به مسائل نگاه شود.

وی به اجرای طرح حفاظت مالی اشاره کرد و افزود: این طرح موجبات ایجاد عدالت در دسترسی بیماران به خدمات درمانی را فراهم کرده است.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان کرمان به افزایش هزینه‌های درمانی خانوارها پرداخت و افزود: باید برنامه‌هایی در راستای کاهش هزینه‌های سلامت در سبد هزینه خانوارها طراحی و اجرایی شود.

فخر افزود: مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان کرمان طی ۸ دوره در جشنواره شهید رجایی موفق به کسب رتبه برتر شده است و این حاکی از وجود تیم‌های درمانی و پشتیبانی موثر و کارآمد در سیستم است.

تیم کارشناسی اداره کل درمان مستقیم که از واحدهای سرپایی سطح استان بازدید کرده است از نحوه ارائه خدمات درمانی در مراکز درمانی تامین‌اجتماعی استان ابراز رضایت کرد و گفت: مجموعه مدیریت درمان تامین‌اجتماعی در سطح استان کرمان با انضباط کاری در حال ارائه خدمت به بیمه‌شدگان هستند و همه همت و تلاش خود را در این راستا به کار گرفته‌اند.

کد خبر: 66867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =