مشارکت ۳۱۱ تعاونی در نمایشگاه‌های بین‌المللی در ۹ ماهه سال‌جاری

«حامد ویس‌کرمی» سرپرست معاونت امور تعاون وزارت تعاون از حضور و مشارکت ۳۱۱ تعاونی و اتحادیه‌های تعاونی در نمایشگاه‌های بین‌المللی در سراسر کشور خبر داد و گفت: وزارت تعاون درصدد است بستر توسعه تجارت بین‌المللی تعاونی‌ها را برای حضور آن‌ها در نمایشگاه‌های بین‌المللی فراهم کند تا قراردادهای متعددی برای مبادله کالای خود با کشورهای دیگر منعقد کنند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ویس‌کرمی در جریان بازدید از نخستین نمایشگاه بین‌المللی ایران استیل فاب(سازه‌های فولادی و صنایع ماشین‌آلات و خدمات مهندسی وابسته) بیان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و حضور فعال شرکت‌های تعاونی ابزار مناسبی برای شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آن‌ها است و تأثیر تعاونی‌ها در رونق اقتصادی کشور را نمایان می‌سازد.

وی به ظرفیت‌ها و نقش اتاق تعاون در تحقق اهداف توسعه‌ای بخش تعاون نیز اشاره کرد و افزود: وظیفه محوری دولت، تسهیل‌گری و مانع‌زدایی از مسیر صادراتی تعاونی‌ها است.

ویس‌کرمی بر همکاری و هم‌افزایی معاونت امور تعاون و اتاق تعاون ایران برای حضور مؤثر شرکت‌های تعاونی در نمایشگاه‌های بین‌المللی تأکید کرد.

سرپرست معاونت امور تعاون در جریان این بازدید با مدیران شرکت‌های تعاونی حاضر در نمایشگاه از جمله تعاونی‌های بازرگانی و توسعه تجارت درویش، اتحادیه سراسری تعاونی‌های تأمین نیاز صنایع پایین‌دستی پتروشیمی و تعاونی تولیدکنندگان سازه‌های فولادی کشور به گفت‌وگو و تبادل‌نظر پرداخت.

کد خبر: 66909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =