پیام تسلیت هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی در پی شهادت همکار بیمارستان امام علی (ع) زرند

اعضای هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور پیامی؛ شهادت «زهرا برهان‌نژاد» از همکاران سازمان تأمین‌اجتماعی در حادثه تروریستی روز گذشته در گلزار شهدای کرمان را به خانواده و همکاران وی تبریک و تسلیت گفتند.

به‌گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، بانوی شهیده «برهان‌نژاد» مسئول حراست بیمارستان تأمین‌اجتماعی امام علی (ع) زرند روز گذشته در بمبگذاری تروریستی در مسیر زائران مزار سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در چهارمین سالگرد شهادت این سرباز فداکار اسلام و انقلاب، به همراه تعدادی دیگر از هموطنان به شهادت رسید.

براساس این گزارش، متن پیام اعضای هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی به خانواده شهیده برهان‌نژاد به این شرح است:

والذین قُتِلوا فی سَبیل‌الله فَلَن یضلّ اَعمالَهم، سَیَهدیهم و یصلح بالهم و یدخلهم الجنة عرّفها لهم

دشمنان دیوصفت ملت ایران؛ بار دیگر در حرکتی کور و سبوعانه، بدیهی‌ترین اصول انسانی را زیر پا گذارده و با قتل‌عام کودکان، زنان و مردان بی‌گناهی که در مسیر گرامیداشت سردار دل‌ها زائر مزار این قهرمان دینی و ملی بودند؛ چهره کریه خود را بیش از پیش نمایان ساختند.

هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی، شهادت همکار صدیق و سختکوش سازمان، شهید زهرا برهان‌نژاد را که در سنگر خدمت به مردم در بیمارستان امام علی (ع) زرند و نیز عرصه دفاع از ارزش‌ها، حضوری ایثارگرانه داشته و در سالروز میلاد حضرت صدیقه طاهره (س)، اجر تلاش‌ها و زحمات خود را از الگوی زنان عالم گرفته و به قافله شهدای ایران اسلامی پیوست؛ به آن خانواده شهیدپرور و تمامی همکاران سازمان خصوصاً کادر خدوم درمان بیمارستان امام علی (ع) زرند، تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

از درگاه خداوند متعال اعتلای درجه و همنشینی با اولیاء و مقربان را برای آن شهید گرامی و صبر و اجر وافی را برای خانواده محترم ایشان مسألت داریم.

هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی

کد خبر: 67066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =