عیادت رئیس‌جمهور از مجروحان جنایت تروریستی کرمان

در پی حادثه تروریستی بعدازظهر روز چهارشنبه ۱۳ دی در گلزار شهدای کرمان، رئیس‌جمهور روز جمعه با سفر به استان کرمان، از تعدادی از مجروحان این جنایت تروریستی در بیمارستان تأمین‌اجتماعی پیامبر اعظم (ص) کرمان عیادت و از خداوند متعال شفای عاجل آنان را مسئلت کرد.

به‌گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، «ابراهیم رئیسی» در جریان این عیادت که با همراهی محمد مهدی فداکار استاندار کرمان و نیز دکتر امین فخر مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان کرمان انجام شد؛ در گفت‌وگو با مسئولان درمان استان و پزشکان بیمارستان، از جزئیات روند رسیدگی به مجروحان مطلع شد و ضمن قدردانی از تلاش کارکنان بخش درمان تأمین‌اجتماعی استان در ارائه خدمات به مصدومان این حادثه، دستورات لازم را برای به‌کارگیری همه توان و امکانات درمانی لازم در امر درمان مصدومان صادر کرد.

از لحظات ابتدایی این حادثه تروریستی، تمامی امکانات درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی در استان کرمان برای پذیرش و درمان مصدومان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در آماده‌باش کامل بودند و ۹۷ نفر از مجروحان حادثه در این بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند.

به‌دنبال حادثه تروریستی کرمان و کشتار کور زائران مزار مطهر سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی، سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن اعلام آماده‌باش به تمامی مراکز درمانی خود در شهر کرمان، با صدور بیانیه‌ای این اقدام تروریستی را محکوم کرد. همچنین با تأکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر آمادگی کامل مراکز درمانی زیرمجموعه و خدمت‌رسانی مؤثر به مصدومان این حادثه تروریستی، در همان ساعات نخستین پس از واقعه، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی طی دستوری اعلام کرد کلیه خدمات درمانی مجروحان این حادثه تروریستی در مراکز درمان سازمان تأمین‌اجتماعی، به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که توسط عوامل گروه تروریستی داعش انجام شد، سرکار خانم زهرا برهان‌نژاد، از همکاران سازمان تأمین‌اجتماعی نیز به شهادت رسید. خانم برهان‌نژاد مسئول حراست بیمارستان تأمین‌اجتماعی امام علی (ع) زرند بود که در مسیر زیارت مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و در بمبگذاری تروریستی؛ به همراه تعدادی دیگر از هموطنان به شهادت رسید.

کد خبر: 67086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =