نظارت بر حسن اجرای قانون کار هدف بازدید از کارگاه‌ها است

«علی حسین رعیتی‌فرد» معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هدف بازدید از کارگاه‌ها و کارخانجات مختلف را نظارت در حوزه اجرای قانون کار دانست.

به گزارش آتیه آنلاین، رعیتی فرد امروز ۱۸ دوشنبه در جریان بازدید از شرکت «آذین الکترونیک پیشرو» در پاسخ به پرسش آتیه‌آنلاین در ارتباط با اهداف بازدیدهای دوره‌ای از شرکت‌ها و کارخانجات فعال در حوزه‌های مختلف گفت: ارزیابی ریسک در حوزه ایمنی، رعایت بازرسی کار و ایجاد انگیزه فعالیت در بین تولیدکنندگان از مهمترین دلایل بازدید از خطوط تولید کارخانجات محسوب می‌شوند. کارفرمایان فعال به عنوان افراد مولد با فعالیت‌های خود، زمینه فعالیت جمع بزرگی از کارجویان را در بخش‌های مختلف را فراهم می‌کنند که این مهم جای تقدیر دارد.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امروز در جریان بازدید از خطوط تولید شرکت آذین الکترونیک پیشرو از مجموعه‌های فعال در گروه صنعتی آذین خودرو در جمع زنان فعال و شاغل در این شرکت، از این بخش نیروی کار تجلیل کرد.

بازدید رعیتی‌فرد از شرکت آذین الکترونیک پیشرو، به مناسبت "گرامیداشت هفته زن و تجلیل از زنان کارگر" برگزار شد.

نظارت بر حسن رعایت دقیق قوانین و مقررات حفاظت ایمنی، رعایت واجرای دقیق قوانین و مقررات کار در کارگاه‌ها و بهداشت کار از اهداف حضور در کارگاه‌ها و بازدید از خطوط تولید صنایع عنوان شده است.

گروه صنعتی آذین خودرو با فعالیت ۳۱ ساله در حال حاضر با تعداد نیرویی بالغ بر ۱۲ هزارنفر شاغل مستقیم و غیرمستقیم مشغول به‌کار تولید در حوزه‌های تخصصی است.

همچنین تعداد بیش از ۵۰۰ نفر شاغل در شرکت آذین الکترونیک پیشرو از زیرمجموعه‌های این گروه صنعتی مشغول به فعالیت هستند. گروه صنعتی آذین خودرو به صورت کامل در حوزه بخش خصوصی مشغول به تولید محصولات تخصصی است.

مدیر روابط عمومی این گروه صنعتی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین درباره محصولات تولیدی این مجموعه بیان کرد: سانروف، ECU، پکیج صندلی، دسته سیم، محصولات حوزه شاخه‌های الکترونیک و های‌تک، پلیمری و تریم اتاق خودرو در قالب تزئینات از جمله محصولات تولیدی این مجموعه صنعتی محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: گروه صنعتی آذین خودرو با کسب ۵ گواهینامه دانش‌بنیان در سال گذشته اقدامات تحولی در حوزه تخصصی انجام داده است. داخلی‌سازی حدود ۹۰ درصدی سانروف و داخلی‌سازی ECU از دیگر اقدامات قابل توجه این مجموعه در حوزه‌اای تخصصی است.

مدیر روابط‌عمومی این مجموعه اقتصادی و تولیدی ادامه داد: کسب رتبه هفتم دنیا در حوزه تولید ECU و تولید نرم‌افزار و سخت افزار ECU را از دیگر فعالیت‌های این گروه صنعتی دانست.

او در ادامه به حضور و اشتغال بیش از ۲۰۰۰ نفر پرسنل تخصصی با تحصیلات دانشگاهی مرتبط در گروه صنعتی آذین خودرو اشاره کرد و افزود: دانشگاه علمی کاربردی آذین خودرو نیز در حوزه جذب دانشجو و تربیت نیروی کار تخصص فعال است.

کد خبر: 67171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =