برگزاری همایش کارشناسان بهداشت حرفه‌ای در مدیریت درمان تامین‌اجتماعی فارس

به همت مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان فارس، همایش کارشناسان بهداشت حرفه‌ای شاغل در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان فارس، این همایش صبح دوشنبه ۱۸ دی ماه با حضور رئیس بخش فنی اداره کل تامین‌اجتماعی استان، جمعی از کارشناسان بهداشت حرفه‌ای شاغل در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت استان به میزبانی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی فارس در سالن همایش پلی‌کلینیک حافظ برگزار شد.

رئیس بخش فنی اداره کل تامین‌اجتماعی استان فارس با تاکید بر رعایت ضوابط اجرائی کمیته ماده ۹۰ قانون تامین‌اجتماعی گفت: انجام معاینات بدو استخدام پرسنل جدید الورود ضروری است و در صورت بروز حوادث منجر به از کارافتادگی و فوت، سهم قصور کارفرما و کارگر در کمیته‌های تخصصی مورد بررسی قرار گرفته و درصد قصور هر یک از طرفین بر اساس قانون مشخص می‌شود.

علی کیانی افزود: سهم کارفرمایان در رونق تولید و بالندگی اقتصاد کشور ارزنده است و پاسداشت حقوق کارگران در راستای افزایش بهره‌وری و برخورداری از جامعه‌ای متعالی ضروری بشمار می‌رود و قوانین تامین‌اجتماعی در راستای حمایت از آنها اجرایی می‌شود.

رئیس بخش فنی اداره کل تأمین اجتماعی استان فارس توضیحات جامعی در رابطه با نحوه تکمیل فرم حوادث و عملکرد واحد کمیسیون پزشکی در باره تغییر شغل بیمه‌شدگان ارائه کرد.

در ادامه همایش، دکتر جعفری، استاد تمام دانشکده بهداشت دانشگاه شیراز به نقش مؤثر تهویه در بیمارستان‌ها اشاره و بیان کرد: با استفاده از تهویه مناسب در محیط‌های درمانی و به ویژه اتاق‌های عمل جراحی می‌توان گام بلندی در راستای کاهش عفونت‌های بعد از عمل و سلامت کادر درمان و بیماران برداشت.

کد خبر: 67213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =