تشکیل کمیته بیمه و درمان در کانون بازنشستگی کارگری استان چهارمحال و بختیاری

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری در جمع روسای کانون‌های بازنشستگی استان از آنان به‌عنوان بازوان توانمند اجرائی در سازمان نام برد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری، مصطفی فلاحی طی نشست تعاملی با روسای کانون‌های بازنشستگی کارگری استان در راستای تقویت و توسعه تعامل با شرکای اجتماعی گفت: مجموعه مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان تمام تلاش خود را در راستای حمایت از سرمایه جامعه عظیم بیمه‌شدگان ،مستمری‌بگیران و کارفرمایان آن در محافل گوناگون به کار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه مجموعه کانون‌ها خط مقدم سازمان بوده تا با تعامل دو سویه پایداری و ارتقاء بیش از پیش رقم خورد افزود: در سال ۱۴۰۲ اقدامات چشمگیری در درمان تامین‌اجتماعی استان اتفاق افتاده است که بنا به گفته وزیر تعاون کارو رفاه اجتماعی در ۴۰ سال اخیر بی‌سابقه بوده است از جمله اختصاص ۲۱ هزار متر زمین جهت احداث ۵ مرکز درمانی در شهرستان‌های بروجن، اردل،شهرکرد ،سامان و شلمزارکه هزینه ساخت آنها در بودجه استان توسط سازمان معین شده است و به فضل و یاری خداوند بزودی عملیات ساخت آنها شروع خواهد شد و مردم استان از این خدمات بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل تامین اجتماعی ضمن اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۱ هزار نفر مستمری بگیر در سطح استان تحت پوشش سازمان تامین‌اجتماعی است افزود: ضریب وابستگی بیمه شده به مستمری‌بگیر با معضل جوانی جمعیت جای تامل دارد ،لذا ضمن تقدیر از دولت و مسئولین متولی مبنی به اتخاذ تصمیمات ویژه دولت مردمی سیزدهم درباره جوانی جمعیت و فرزند آوری نقطعه عطف و امید در پیش روی ماست

ریاست کانون بازنشستگی کارگری استان چهارمحال و بختیاری از اهتمام مجموعه کانون‌های استان و برپائی نشست‌های مستمر و بررسی مداوم مشکلات مطروحه توسط مدیریت استان تقدیر کرد و گفت: چالش‌های بازنشستگان در حوزه های درمانی ،پرداخت وام بازنشستگان و بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ است که امید است در نشست‌های مستمر که از سوی اداره کل استان برگزار می‌شود و در حوزه اختیار تصمیم‌گیری مسئولین استانی خواهد بود پیگیری شود تا جلسات تعاملی نتیجه مثمر ثمری را داشته باشد.

روسای کانون‌های بازنشستگی شهرستان نیز درباره ارائه خدمات درمانی به ۵۱هزار خانوار مستمری‌بگیر، درباره رفع سقف پایه بیمه، اختصاص دندانپزشک به درمانگاه‌ها، پیگیری مصوبات سفر وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره ساخت پلی‌کلینیک در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن ،سامان ،شلمزار ،اردل و... موضوعات خود را طرح و از سوی مسئولین حاضر در نشست پاسخ لازم دریافت و دستور تسریع در مرتفع نمودن مسائل صادر شد.

این جلسه با حضور معاونت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،مدیر کل تامین اجتماعی،،معاونت بانک رفاه کارگران و مدیر عامل بیمه آتیه سازان حافظ استان برگزار شد.

کد خبر: 67474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =