کاهش ۱۱ درصدی میزان بیمه بیکاری در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی از کاهش ۱۱ درصدی میزان پرداخت بیمه بیکاری در استان طی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، یعقوبعلی نظری در هشتمین شورای اداری استان خراسان رضوی این کاهش را نشان‌دهنده بهبود وضعیت اقتصاد و اشتغال و کاهش بیکاری در استان عنوان و بیان کرد: میزان مشارکت استان خراسان رضوی در حوزه اشتغال بیش از ۴۳ درصد بوده که از میانگین کشوری بالاتر است.

وی همچنین ضریب بیکاری در استان را پنج درصد اعلام کرد و روند آن را رو به کاهش دانست و افزود: سرعت در ارائه خدمات و حل مشکلات و مسائل جامعه در کنار کیفیت‌بخشی خدمات به عنوان وظیفه تکلیفی مسولان بسیار اهمیت دارد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه تا برگزاری انتخابات ۴۰ روز فرصت باقی مانده است گفت: با توجه به اهمیت این موضوع رهبر معظم انقلاب نخستین سخنرانی امسال خود را به موضوع انتخابات اختصاص دادند و چهار مولفه مهم شامل مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت انتخابات را به عنوان شاخص‌های برگزاری انتخابات برای مجریان و مردم مطرح کردند و بر اساس این شاخصه برنامه‌های مرتبط به انتخابات در استان خراسان رضوی در حال انجام است.

وی ادامه داد: تمامی مسولان و عوامل تشکیلاتی باید از طرفداری و حمایت و گرایش کاندیدهای انتخاباتی خودداری کنند تا شبهه و شائبه‌ای به وجود نیاید و نیز سعی در حفظ امانت‌داری داشته باشند تا انتخابات سالم محقق شود.

نظری خطاب به مسئولان استانی حاضر در جلسه بر مشارکت آنان در افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو به عنوان حرکت و تکلیفی جهادی تاکید کرد و گفت: تمامی دستگاه‌ها مکلف هستند از همه ظرفیت‌های خود برای تحقق این امر تلاش و زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنند تا این حضور مشت محکمی بر دهان استکبار و معاندین نظام انقلاب اسلامی باشد که به دنبال ایجاد ناامیدی مردم از نظام با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ای هستند.

کد خبر: 67539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =