قهرمانی تیم زنان بازنشستگی کارگری استان فارس در سوپر جام والیبال بازنشستگان سراسر کشور

تیم والیبال بازنشستگان کارگری در قسمت زنان با شرکت در سوپرجام المپیاد سراسری بازنشستگان و مستمری‌بگیران (طرح مرشدان) توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان فارس، تیم والیبال بازنشستگان کارگری در قسمت زنان با شرکت در سوپرجام المپیاد سراسری بازنشستگان و مستمری‌بگیران (طرح مرشدان) که در مجموعه نگین غرب سازمان تامین‌اجتماعی در شهر تهران برگزار شد توانست با شکست تیم تهران، قهرمان والیبال زنان همکار سازمان تامین‌اجتماعی به قهرمانی سوپر جام این دوره از رقابت‌ها نیز دست پیدا کند.

اعضای این تیم از خانم‌ها لیلا کارگری، سکینه امینی‌زاده، افسانه کریمی، رزیتا کیانی، عصمت کیامرثی‌فر، مهری ایرانی، مهرانگیز جمشیدی، زهرا کریم آزاد، لیلا رفیعی، سپیده گلزار و معصومه حمیدی به سرپرستی رقیه پور حسینی تشکیل شده بوده و اداره کل تامین اجتماعی فارس کسب این مقام را به به جامعه کارگری استان و هیات مدیره کانون بازنشستگان تبریک می‌گوید.

المپیاد سراسری بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی(طرح مرشدان) هرساله جهت ترویج فرهنگ سلامت و تندرستی در بین جامعه بازنشستگان تامین‌اجتماعی در رشته‌های متنوع برگزار می‌شود.

کد خبر: 67635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =