پایان رقابت‌های ورزش‌های رزمی فدراسیون کارگری قهرمانی در استان البرز

انجمن ورزش‌های رزمی فدراسیون کارگری قهرمانی کشور به میزبانی استان البرز با حضور بیش از ۱۸ استان، ۲۱۰ شرکت کننده در بخش مردان و ۱۶ تیم و ۱۰۵ ورزشکار در بخش زنان به کار خود پایان داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، خلیل عبداللهی، رئیس هیات ورزش‌های کارگری استان البرز با اعلام این خبر گفت: در این دوره از مسابقات ورزش‌های رزمی فدراسیون کارگری قهرمانی کشور در بخش مردان و زنان، استان البرز در سکوی قهرمانی و در بخش زنان نیز در سکوی دوم ایستاد.

وی افزود: این دور از مسابقات که از چهارم تا ششم بهمن در سالن شهید کیانپور کرج برگزار شد به ترتیب استان‌های البرز، آذربایجان غربی و استان مرکزی در بخش مردان رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس هیات ورزش‌های کارگری استان البرز در ادامه بیان کرد: در بخش ورزش‌های قهرمانی رزمی زنان نیز اولین دوره مسابقات به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی (ع) به میزبانی هیات ورزش‌های کارگری و انجمن رزمی استان البرز برگزار شد و ۱۶ تیم شرکت‌کننده از ۱۶ استان کشور شامل ۱۰۵ ورزشکار مربی و سرپرست حضور داشتند.

خلیل عبداللهی در ادامه گفت: تیم‌های استان‌های تهران و البرز قهرمانی این دوره از مسابقات رزمی قهرمانی کشور زنان را به خود اختصاص دادند. در این دوره از مسابقات در بخش زنان پس از پایان رقابت‌های انفرادی در مواد مختلف، تیم استان تهران به مقام قهرمانی رسید، استان البرز نیز رتبه دوم و سپس اصفهان رتبه سوم را کسب کرد.

کد خبر: 67758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =