افتتاح ۸۴ واحد مسکونی مسکن فرهنگیان شوش و هفت تپه

۸۴ واحد مسکونی مسکن فرهنگیان شوش و هفت تپه با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و در سومین روز از دهه مبارک فجر افتتاح شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، صبح روز شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲، بمناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در سومین روز از دهه مبارک فجر تعداد ۸۴ واحد مسکونی از تعاونی‌های مسکن مهر فرهنگیان شوش و هفت تپه با حضور مجتبی ظفری پور، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، محسن حویزی، فرماندار شوش، فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در حاشیه این آیین گفت: با حول و قوه الهی افتخار داشتیم به میمنت ایام مبارک دهه فجر تعداد ۸۴ واحد مسکونی از تعاونی‌های مسکن مهر فرهنگیان شوش و هفت تپه را افتتاح کنیم و همچنین در همین راستا بیش از ۴۰۰ واحد دیگر نیز تعیین تکلیف شد که بیش از نیمی از آنها پیشرفتی بالای ۶۰ درصد دارند.

ظفری پور با بیان اینکه در مدت ۳ سال گذشته تعداد ۱۸۰ واحد مسکونی تعاونی ساز تحویل اعضاء شد، افزود: امیدواریم با تلاش عزیزان، تا خرداد ماه سال آینده با تکمیل عملیات ساخت و ساز ۲۳۶ واحد دیگر کل واحدهای تحویلی به ۴۱۶ واحد افزایش پیدا کند.

وی بیان کرد: در استان خوزستان تعداد ۹۸۰۰ واحد وجود دارد که در ایام الله دهه مبارک فجر یک هزار و۵۶۶ واحد در شهرستان‌های شوش، شوشتر، ابادان و بندر ماهشهر افتتاح خواهند شد که در همین راستا ۱۴ بهمن ماه تعداد ۸۴ واحد از تعاونی‌های فرهنگیان شوش و کشت و صنعت کارون با حضور فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان افتتاح شد.

کد خبر: 67987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =