بهره‌برداری از درمانگاه تامین‌اجتماعی شهرستان فیروزآباد استان فارس

با بهره‌برداری از درمانگاه تامین‌اجتماعی شهرستان فیروزآباد همزمان با دهه فجر و عید سعید مبعث، بیش از ۵۲ هزار نفر بیمه‌شده این شهرستان به‌صورت کاملا رایگان از خدمات درمانی تامین‌اجتماعی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان فارس، مراسم بهره‌برداری از این درمانگاه با حضور استاندار فارس، نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی، مدیردرمان و مدیرکل تامین‌اجتماعی استان، فرماندار شهرستان فیروزآباد و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

استاندار فارس در این مراسم با تبریک مبعث رسول اکرم (ص) و گرامیداشت دهه فجر گفت: مجموعه تامین‌اجتماعی استان فارس عهده‌دار خدمت‌رسانی به بخش گسترده‌ای از جامعه است و با بهره‌برداری از این درمانگاه جمعیتی بالغ بر ۵۲ هزار نفر بیمه‌شدگان منطقه، از خدمات درمانی درمانگاه بهره‌مند می‌شوند.

محمدهادی ایمانیه با اشاره به اهمیت تجهیز این مرکز درمانی به تجهیزات تخصصی و فوق‌تخصصی گفت: دولت سیزدهم به‌منظور ارتقای سطح سلامت و بهبود خدمات درمانی در مناطق کمتر برخوردار، از هیچ تلاشی فروگذار نیست و امیدواریم با مساعدت سازمان تامین‌اجتماعی روند تجهیز این درمانگاه شتاب گیرد.

وی از سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت و تجهیز درمانگاه تامین‌اجتماعی در فیروزآباد خبر داد و افزود: با ارائه خدمات مطلوب به خانواده بزرگ تامین‌اجتماعی، شاهد افزایش امید مردم و ارتقای سرمایه اجتماعی خواهیم بود.

استاندار فارس گفت: دانشگاه علوم پزشکی باید زمینه‌ای فراهم کند تا متخصصانی که در بیمارستان قائم فیروزآباد فعالیت دارند، بخشی از وقت خود را به ارائه خدمت در این درمانگاه اختصاص دهند.

در این مراسم همچنین مدیردرمان تامین‌اجتماعی استان فارس از تلاش جهادی به‌منظور ارتقای سطح کیفی خدمات به خانواده بزرگ تامین‌اجتماعی خبر داد.

بهرام حسن‌شاهی همزمانی مبعث رسول اکرم «ص» و دهه فجر را فرخنده دانست و بیان کرد: مدیریت درمان تامین‌اجتماعی فارس، براساس منویات رهبر معظم انقلاب، رسالت خدمتگذاری به مردم را سعادتی بزرگ برمی‌شمارد و ما تمامی تلاش خود را به‌منظور ارتقاء و گسترش خدمات درمانی به‌کار می‌گیریم.

وی در مورد ویژگی‌ها و ظرفیت‌های درمانگاه تامین‌اجتماعی شهرستان فیروزآباد گفت: درمانگاه فیروزآباد در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع دارای ۴۲۰۰ متر مربع زیربنا است که بخش‌های زنان و مامایی، دندان‌پزشکی، آزمایشگاه، داروخانه به همراه ۷ اتاق جهت پزشک عمومی و متخصص در آن آماده خدمت‌رسانی است.

در پایان این مراسم، استاندار فارس از بخش‌های مختلف این مرکز درمانی بازدید به عمل آورد.

دکتر جمشیدی به‌عنوان سرپرست درمانگاه تامین‌اجتماعی فیروزآباد منصوب شده است.

شهرستان فیروزآباد بیش از ۱۲۲ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۲ درصد آن تحت پوشش خدمات درمانی سازمان تامین‌اجتماعی قرار دارند.

کد خبر: 68152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =