تجهیز درمانگاه تامین‌اجتماعی شهدای گمنام نورآباد به کادر پزشکان متخصص

همزمان با دهه فجر و به همت مدیریت درمان تامین‌اجتماعی فارس، درمانگاه شهدای گمنام نورآباد به کادر پزشکان متخصص مجهز شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان فارس، سرپرست درمانگاه شهدای گمنام شهرستان نورآباد با اعلام این خبر گفت: این مرکز درمانی از جهت ارائه خدمات تخصصی در ابتدای راه قرار دارد با گسترش امکانات و افزایش نیروی انسانی مجرب می‌توانیم گام‌های استواری در راستای خدمت‌رسانی به جامعه برداریم.

بهرامی با بیان اینکه در حال نیازسنجی و امکان‌سنجی به منظور افزایش امکانات مورد نیاز هستیم، بیان کرد: تجهیز درمانگاه به پزشکان متخصص گامی مهم در راستای ارتقاء سلامت منطقه است و از زحمت بیماران برای مراجعه به مرکز استان می کاهد.

وی افزود: در ابتدا خدمات تخصصی به بیمه‌شدگانی ارائه می‌شود که پزشکان خانواده آنها در درمانگاه شهدای گمنام تامین‌اجتماعی نورآباد به ثبت رسیده باشد و در ادامه تلاش می‌کنیم به تمامی بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی ارائه خدمت کنیم.

بهرامی با قدردانی از حمایت‌های حسن شاهی، مدیردرمان تامین اجتماعی استان فارس گفت: به منظور ارتقاء بهره‌وری به نظرات ارزشمند تمامی افرادی که ما را در مسیر ارائه خدمات درمانی مطلوب به جامعه یاری دهند، نیازمندیم.

سرپرست درمانگاه شهدای گمنام شهرستان نورآباد تجهیز این مرکز درمانی را حاصل حمایت‌های مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان فارس، همکاری رئیس شبکه بهداشت و درمان ممسنی، رئیس بیمارستان ولی عصر(عج) ممسنی و لبیک پزشکان متخصصی دانست که در یک اقدام جهادی به درمان رایگان بیماران می‌پردازند.

بهرامی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: درمانگاه شهدای گمنام شهرستان نورآباد در زمره مراکز درمانی عمومی تامین‌اجتماعی قرار می‌گیرد که دارای ردیف تخصصی نیست. به همین دلیل تمامی تلاش خود را به منظور بهره‌مندی از ظرفیت علمی پزشکان متخصص بکار گرفتیم.

وی از حمایت‌های مدیر درمان تامین‌اجتماعی فارس، امام جمعه و فرماندار شهرستان ممسنی، رئیس شبکه بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان ولی‌عصر(عج) شهرستان ممسنی و پزشکان متخصصی که در این مجموعه درمانی به جامعه بیماران خدمت‌رسانی می‌کنند، قدردانی کرد.

جمعیت تحت پوشش پزشک خانواده در درمانگاه شهدای گمنام شهرستان نورآباد قریب به هشت هزار نفر است و شمار بیمه‌شدگان شهرستان‌های ممسنی و رستم به ۴۰ هزار نفر می‌رسد.

در این درمانگاه خدمات ویزیت توسط پزشک عمومی، دندانپزشکی، آزمایشگاه، داروخانه، مامایی، تزریقات و نوار قلب ارائه می‌شد و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خدمات ویزیت پزشک متخصص داخلی و عفونی، متخصص زنان و زایمان، متخصص کودکان و نوزادان نیز به بیمه‌شدگان به صورت رایگان ارائه می‌شود.

کد خبر: 68153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =