بازدید فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل تامین‌اجتماعی خوزستان از نمایشگاه تجهیزات هوا فضا سپاه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل تامین‌اجتماعی خوزستان، در حاشیه اردوی راهیان پیشرفت از برگزاری نمایشگاه تجهیزات هوا فضا سپاه در پادگان شهید حبیب اللهی اهواز برای سومین سال پیاپی خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی خوزستان، سعید باوی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل تامین‌اجتماعی استان در حاشیه اردوی راهیان پیشرفت نمایشگاه تجهیزات هوا فضا سپاه در پادگان شهید حبیب اللهی اهواز گفت: این نمایشگاه برای سومین سال پیاپی برگزار می‌شود که اولین دوره آن در منطقه اروند و سال گذشته نیز در همین پادگان برپا شد.

وی با اشاره به برگزاری دائمی این نمایشگاه با هماهنگی ستاد کل راهیان نور افزود: یکی از دلایل برپایی نمایشگاه در پادگان شهید حبیب‌اللهی این است که جرقه‌های عملیات‌های دوران دفاع مقدس در این منطقه زده شد و رزمندگان خوزستان اینجا مقابل دشمن ایستادگی کردند.

در ادامه سرهنگ محمد جهان بین، فرمانده حوزه بسیج شهید رجایی استان خوزستان با اشاره به تولید داخل بودن تمامی تجهیزات مستقر در این نمایشگاه بیان کرد: این نمایشگاه فضای مناسبی است تا راهیان نور از نزدیک با چنین دستاوردهای مهمی آشنا شوند.

جهان بین افزود: این دستاوردها تنها بخش کوچکی از توان دفاعی کشور است و امیدواریم که دشمن پیام ایران را دریافت کرده باشد که فرزندان این ملت راه خود را انتخاب و با تمام قدرت و امکانات از این انقلاب و کشور دفاع می‌کنند.

کد خبر: 68328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =