نائب قهرمانی تیم جودو جوانان کارگر خراسان شمالی در مسابقات کشوری

تیم جودو جوانان کارگر استان خراسان شمالی با کسب دو نشان طلا، یک نقره و دو برنز عنوان نائب قهرمانی کشور را در مسابقات کارگری گرامیداشت شهید مصطفی نوروزی، شهید امنیت به میزبانی شهرستان ساری بدست آورد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، مهدی اسلام خواه، رئیس هیات اجرایی مجموعه‌های ورزشی کارگران استان ضمن بیان این خبر گفت: محمد جوادی فر در وزن ۶۶-کیلوگرم طلا، حافظ ایزانلو در وزن ۱۰۰-کیلوگرم طلا، مهدی قره غاش ۶۰- کیلوگرم نقره، سهراب رخشان ۸۱- کیلوگرم برنز و امین جلالی فر در وزن ۷۳- کیلوگرم مدال برنز مسابقات را کسب کردند.

وی بیان کرد: تیم جودو بزرگسالان کارگر استان نیز در خرداد ماه سال جاری در مسابقات کشوری که به میزبانی خراسان شمالی برگزار شد توانست مقام نخست این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

اسلام خواه افزود: کارنامه افتخارات تیم جودو کارگران خراسان شمالی در سال‌های اخیر بسیار درخشان بوده است و این نشانگر استعدادهای ممتاز این استان در رشته جودو است.

محمد فرهانی از کارکنان کارگر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی به عنوان سرپرست و مربی در این رقابت‌ها سکان تیم استان را هدایت کرد.

کد خبر: 68456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =