تجلیل از کارکنان حراست مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان البرز

همزمان با میلاد فرخنده حضرت مهدی موعود (عج) و گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از کارکنان حراست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز تجلیل شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان البرز، داریوش طاهرخانی با تبریک سالروز ولادت فرخنده حضرت ولیعصر (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: حراست در تمامی مجموعه‌ها نقش بسیار مهم و مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده دارد و خوشبختانه نقش و نگاه حراست در حوزه در سطح سازمان تامین اجتماعی نیز ارشادی است و این بسیار ارزشمند است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز افزود: در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان نیز همواره حراست در کنار کارکنان و برای حفاظت از آنان قرار دارد و ماموریت ما ارائه خدمات مناسب به بیمه‌شدگان است و همه ما در راستای تحقق این ماموریت مهم گام بر می‌داریم.

وی بیان کرد: خوشبختانه با عملکرد تیمی مناسب در مجموعه مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان البرز دستاوردهای بسیار مناسبی به دست آمده است که از جمله کسب رتبه برتر عملکردی استان در بین مدیریت های درمان سراسر کشور ، کسب رتبه برتر در ارزیابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کسب رتبه‌های فرهنگی و ورزشی بوده است .

در این مراسم از زحمات و خدمات کارکنان حراست مدیریت درمان و مراکز درمانی تامین اجتماعی استان البرز تجلیل به‌عمل آمد.

کد خبر: 68527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =