افتتاح نمایشگاه‌ "عید تا عید" با حضور مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی

مراسم افتتاحیه نمایشگاه‌ عرضه مستقیم کالاهای تنظیم بازار با عنوان "عید تا عید" با حضور مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، رئیس اتاق تعاون استان، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان، روسای اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی در محل اتحادیه امکان مشهد برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، در این مراسم محمد امین بابایی، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان ضمن بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه گفت: نمایشگاه "عید تا عید" فرصت مناسبی برای اتحادیه‌ها،شرکت‌های تعاونی، تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان است تا کالای مورد نیاز مردم را با بیشترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار آنها قرار دهند.

وی ضمن قدردانی از اتاق تعاون استان در پیگیری و راه‌اندازی این نمایشگاه افزود: حمایت از بخش تعاون و ارتقای جایگاه تعاونی‌ها همیشه مورد تاکید این اداره کل بوده است و معتقدیم استفاده از ظرفیت‌های موجود در بخش تعاون استان برای توزیع کالاهای اساسی توسط اتحادیه‌های مصرف رضایت مردم را در پی خواهد داشت و با توجه به گستردگی شبکه توزیع در بخش تعاون، این امکان وجود دارد تا شرکت‌های تعاونی با ظرفیت بیشتری در امر توزیع کالاهای مورد نیاز مردم ورود پیدا کرده و بازوی توانمندی در این بخش برای دولت باشند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در خاتمه گفت: بی تردید بخش تعاون به عنوان بخش مردمی اقتصاد کشور نقش سازنده‌ای در تولید و توسعه اشتغال در کشور دارد و ماهیت تعاون به گونه‌ای است که با تکیه بر سرمایه انسانی،سرمایه اجتماعی و ارزش‌آفرینی می‌تواند نقش کلیدی و اثربخشی را در توسعه کارآفرینی و توزیع عادلانه درآمد و ثروت در جامعه ایفا کند.

با هماهنگی به‌عمل آمده با سازمان صنعت،معدن و تجارت استان، محصولاتی از جمله گوشت،مرغ، شکر و روغن کالاهای تنظیم بازار و ... که بر مبنای قیمت روز و کمتر از عرضه در فروشگاه‌ها هستند در نمایشگاه عید تا عید به فروش خواهند رسید.

کد خبر: 68576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =