برگزاری کارگاه پروژه نویسی ویژه کارکنان بهزیستی استان اردبیل

کارگاه دو روزه مصوب ویژه کارکنان بهزیستی استان اردبیل و مراکز غیر دولتی توسط حوزه معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان در سالن آموزشی بهزیستی برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان اردبیل، در این کارگاه آموزشی که با حضور کارشناسان حوزه‌های پیشگیری و اجتماعی و نیز تسهیلگران برگزار شد پرویز پروین، معاون امور توسعه بهزیستی استان ضمن تاکید بر اینکه کلیه طرح‌ها باید در قالب پروژه و بر اساس موضوعات خواسته شده تدوین و طراحی شود برضرورت شرکت کلیه کارشناسان و نیز تسهیلگران در استفاده بهینه از دوره‌های آموزشی تاکید کرد.

پروین ضمن اشاره به برنامه‌های در حال اجرای سازمان، اجرای دوره‌های مصوب از جمله پروژه‌نویسی را برای کلیه کارکنان الزامی دانسته و بر اهمیت حضور کارکنان مبنی بر استفاده بهینه از چنین دوره های تاکید کرد.

وی در ادامه بیان کرد: دریافت هرگونه اعتبارات از سازمان برنامه و بودجه مستلزم طراحی یک پروژه قوی و توانمند درباره جذب اعتبار است لذا لازم است کلیه مخاطبان با علاقه خاص نسبت به طراحی، تدوین و اجرای به موقع پروژه تمام تلاش خود را مد نظر قرار دهند.

دوره پروژه نویسی به مدت ۲ روز و ۱۶ ساعت بصورت حضوری و نیز در بستر اسکاری روم قابل استفاده کلیه کارشناسان و تسهیلگران مراکز غیر دولتی است.

کد خبر: 68666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =