حضور مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان مرکزی در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان مرکزی در راستای تعامل دولت با مردم و برقراری ارتباط دو سویه و صمیمانه بین اقشار مختلف جامعه و مسئولان از طریق سامانه سامد پاسخگوی سوالات، درخواست‌ها و مشکلات هم‌استانی‌های عزیز بود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان مرکزی، در راسـتای اجرای نظام مدیریت ارتباطات مردمی و در جهت ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط دو سویه و صمیمانه بین مردم و مسئولان و پاسخگویی مستقیم به درخواست‌ها و مشکلات هم استانی‌های عزیز از طریق سامانه سامد ۱۱۱ ( سامانه الکترونیکی ارتباط دولت و مردم )، روح اله سهرابی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی، امروز ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۰:۳۰ در دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری مرکزی به تماس‌ها، درخواست و مشکلات شهروندان پاسخ داد.

سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد ۱۱۱) بهترین وسیله ارتباطی بی‌واسطه مردم و دولت برای بیان انتقادات، درخواست‌ها، گزارش‌ها و پیشنهادات مردمی است و این فرصت را برای مسئولان فراهم کرده تا از مسائل و مشکلات مردم آگاه شوند و برای رفع آن برنامه‌ریزی و تدابیری را اتخاذ کنند.

ملاقات حضوری با مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی نیز روزهای چهارشنبه هر هفته در محل مدیریت درمان واقع در میدان امام حسین (ع) اراک برگزار می‌شود.

کد خبر: 68730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =