اعزام کاروان راهیان نور اداره‌کل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه به مناطق عملیاتی

به‌منظور نکوداشت مقام شهدای عزیز، کاروان راهیان نور کارکنان اداره‌کل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه در قالب یک اردوی فرهنگی زیارتی از مناطق عملیاتی بازی دراز بازدید کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید کلوشادی گفت: باتوجه به لزوم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای سرافراز، کاروان راهیان نور متشکل از همکاران اداره‌کل تامین‌اجتماعی استان و واحدهای اجرایی از مناطق عملیاتی بازی دراز بازدید کردند.

عزت اله اکبری ادامه داد: کاروان راهیان نور اداره‌کل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه از این منطقه شامل قبور پاک شهدا، یادمان شهدا، ارتفاعات بازی دراز و محل درگیری‌های سربازان جبهه حق علیه باطل بازدید کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید کلوشادی هدف از این بازدید را آشنایی بیشتر کارکنان با فداکاری رزمندگان اسلام در دوران انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس دانست و گفت: امام راحل و مقام معظم رهبری در مقاطع مختلف به مظلومیت شهدا اشاره کرده‌اند و ما با اعزام کاروان راهیان نور به این مناطق تلاش می‌کنیم که این شهدای عزیز و گرانقدر را الگوی خود بدانیم و با آرمان‌های آنان تجدید پیمان می‌کنیم.

به گفته اکبری بازدید از سایر مناطق عملیاتی غرب کشور از دیگر برنامه‌های در دستور کار است.

کد خبر: 68802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =