بازدید نظارتی معاون تعهدات بیمه‌ای اداره‌کل تامین‌اجتماعی کرمانشاه از شعبه سرپلذهاب

به‌منظور بررسی عملکرد واحدهای اجرایی، معاون تعهدات بیمه‌ای اداره‌کل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه به همراه روسا و کارشناسان نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی و امور بیمه شدگان، مستمری‌ها و کنترل مصارف از شعبه سرپلذهاب بازدید کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی تامین‌اجتماعی شعبه سرپلذهاب، معاون تعهدات بیمه‌ای اداره‌کل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه در این بازدید ضمن دیدار و گفتگو با مخاطبان و کارکنان شعبه از زحمات کلیه همکاران تشکر و قدردانی کرد و گفت: خدمت در سازمان تامین‌اجتماعی توفیقی است که خداوند نصیب ما کرده است و ان‌شاءالله همکاران به این‌ مهم توجه ویژه داشته باشند که خدمت به مردم رضایت پروردگار را در پی خواهد داشت.

یداله سلیمانی افزود: مدیریت صحیح و تعامل و همکاری بین کارکنان باعث پیشرفت کار خواهد شد.

وی همچنین با توجه به ارائه گزارش عملکرد شعبه توسط کارشناسان حوزه تعهدات بیان کرد: همدلی، همکاری و تعامل بین همکاران حوزه مذکور ضمن جلب رضایت مخاطبان باعث آرامش خاطر آنها شده که امیدواریم این همکاری تداوم داشته تا در آینده نیز شاهد موفقیت‌های هرچه بیشتر کارکنان و شعبه باشیم.

در پایان حیدر قدمی، رئیس شعبه سرپلذهاب ضمن تشکر از حضور معاونت و کارشناسان حوزه تعهدات گزارشی از فعالیت‌های حوزه نام‌نویسی، بازرسی کارگران ساختمانی و جذب بیمه‌شدگان خاص فاقد کمک دولت و بازرسی مقرری‌بگیران بیمه بیکاری و قالیبافان و حوزه مستمری ارائه کرد.

کد خبر: 68804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =