عملکرد واحد شنوایی‌سنجی تامین‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری به بیش از ۱۶ میلیارد ریال رسید

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری از ثبت بیش از سه هزار و ۳۳۸ مورد خدمت در واحد شنوایی سنجی مراکز ملکی خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری، مصطفی فلاحی با بیان اینکه خدمت شنوایی‌شناسی علم مطالعه اختلالات شنوایی و تعادل از طریق شناسایی و ارزیابی عملکرد شنوایی و توانبخشی آن است گفت: به دنبال مطالبه بیمه‌شدگان استان، واحد شنوایی‌سنجی با استفاده از دستگاه‌های به روز و با کیفیت از شهریور ۱۳۹۶ آغاز به کار کرد.

وی افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در سال ۱۴۰۲ با به خدمت گرفتن دو پزشک متخصص گوش و حلق و بینی و یک کارشناس متخصص ادیومتری تاکنون به بیش از سه هزار بیمه شده خدمات خود را ارائه کرده است که در نهایت عملکرد این واحد به بیش از ۱۶ میلیارد ریال رسید.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: مشکلات حسی عصبی، پیرگوشی، عفونت‌های گوش و در نهایت ضربه به گوش از جمله دلایلی است که باعث کاهش شنوایی می‌شود و دلیل عمده مراجعات به این مرکز است و بر اساس آمار بیش از ۶۰ درصد مراجعان به واحد شنوایی‌سنجی نیاز به پیگیری و درمان داشته‌اند .

فلاحی در پایان افزود: هم اکنون واحد شنوایی‌سنجی در بیمارستان امام علی (ع) و پلی‌کلینیک تخصصی شهرکرد از مراکز تابعه این مدیریت درمان ،فعال است که پاسخگوی موارد ارجاعی از خارج از مرکز نیز هستند.

خدمات درمانی سازمان تامین‌اجتماعی جهت بیمه‌شدگان اجباری به صورت رایگان ارائه می‌شود.

کد خبر: 68818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =