بازدید مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه  از شعبه سه

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه به‌همراه معاون تعهدات بیمه‌ای و رئیس اداره نام‌نویسی و رسیدگی به شکایات با حضور در محل شعبه سه کرمانشاه از نزدیک با همکاران و مخاطبان سازمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی تامین‌اجتماعی شعبه سه کرمانشاه، اسکندر کاکایی در این بازدید گفت: بحمدالله و با تلاش بی‌وقفه همکاران روند خدمات‌رسانی به مراجعان مطلوب و مثبت ارزیابی می‌شود و رسیدن به این مهم جز در سایه تلاش بی‌وقفه همکاران درتمامی واحدها میسر نخواهد شد.

وی افزود: نظارت دقیق و آماری بر عملکرد واحدهای اجرایی می‌تواند تا حدود زیادی سازمان را در راه رسیدن به اهداف کلان در زمینه خدمات‌رسانی به شرکای اجتماعی سوق دهد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه با حضور در دفتر رئیس شعبه ضمن تبریک و ‌آرزوی موفقیت برای همکاران جدیدالانتصاب به سمت سرپرست واحدهای نام‌نویسی و بازرسی بیان کرد: همکاران شاغل در واحد نام‌نویسی و بازرسی شعبه با توجه به اینکه از واحدهای پرمخاطب و کلیدی در شعبه هستند باید دقت نظر بسیار زیادی در رسیدگی به امور بیمه‌شدگان به ویژه از نظر اعلام سابقه و بازرسی کارگاهی داشته باشند تاخدایی ناکرده حقی از کسی ضایع نشود.

در پایان این جلسه شاهرخ فتاحی، رئیس تامین اجتماعی شعبه سه کرمانشاه ضمن تشکر از حضور مدیرکل استان در شعبه و توجه خاص وی به سرمایه نیروی انسانی در واحدهای اجرایی اعلام کرد: توجه بالاترین مقام اجرایی سازمان در استان به واحدهای اجرایی، تا حدود بسیار زیادی باعث ایجاد انگیزش و قوت قلب مضاعف در بین همکاران در جهت خدمت‌رسانی کامل‌تر و بهتر به مراجعان خواهد شد.

کد خبر: 68849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =