اعلام برگزیدگان شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه جامعه کار و تولید

در پایان رقابت ۲۳۰ کارگر برگزیده درشانزدهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه جامعه کار و تولید، نفرات برگزیده اعلام و از آنها تقدیر شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در این دوره از مسابقات در رشته مفاهیم قرانی آقایان؛ «عارف پیشه ور» از استان خراسان جنوبی، «محمد یزدانی» از استان اصفهان، «عادل کامرانی» از استان کهگیلویه و بویر احمد به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.

در رشته حفظ کل آقایان؛ «رضا نادی» از استان مرکزی رتبه اول، «سید قاسم سیدیان» از استان قم، رتبه دوم و «محمد رسول شجاعی مهر» از استان اردبیل، «مهدی صفر زاده» از استان آذربایجان شرقی به صورت مشترک سوم شدند.

«سید حمیدرضا جاوید شفیعی» از استان خراسان رضوی، «محسن فلاح» از استان یزد، «سید عبدالرحمن موسوی» از استان خراسان جنوبی در رشته حفظ ۲۰ جزء آقایان نفرات اول تا سوم شدند.

بر اساس این گزارش، در رشته حفظ ۱۰ جزء آقایان نیز «سید محمد مجتبی دهقان» از استان یزد، «محمد مهدی درویشی» از استان ایلام، «امین زاهدی» از استان بوشهر نفرات اول تا سوم شدند و در رشته قرائت ترتیل آقایان «سجاد لکزایی» از استان گلستان نفر برگزیده شد. ‌

در رشته قرائت تحقیق آقایان؛ «رسول تمجید» از استان تهران نفر اول، «عباس اسدی» از استان چهارمحال و بختیاری نفر دوم و «محمود یزدی» از استان خوزستان و «ابوالفضل وکیلی» از استان آذربایجان شرقی به صورت مشترک سوم شدند.

گفتنی است در رشته مفاهیم قرانی بانوان «لیلا ایمانی» از استان زنجان، «مریم عباس دوست» از استان خوزستان، «حوا خسروی» از استان خراسان جنوبی نفرات برگزیده اول تا سوم شدند. در رشته حفظ کل بانوان؛ «زهرا محبی» از استان اصفهان، «فائزه جلالی» از استان خوزستان، «فاطمه ابراهیمی» از استان فارس نفرات برگزیده شدند. ‌

«سمیه عباسی» از استان اصفهان، «فاطمه خالقی» از استان خراسان رضوی، «مریم سیاهکالی مرادی» از استان قزوین در رشته حفظ ۲۰ جزء بانوان به عنوان نفرات برگزیده تقدیر شدند.

در رشته حفظ ۱۰ جزء بانوان؛ «فاطمه صادقی مفرد» از استان اصفهان، «مرضیه سراج» از استان خراسان رضوی، «مریم مرادی» از استان چهار محال و بختیاری و همچنین در رشته قرائت ترتیل بانوان؛ «مهدیه قزلباش» از استان البرز، «فاطمه اسدی» از استان چهارمحال بختیاری نفرات برتر شدند.

بر اساس این گزارش در رشته قرائت تحقیق بانوان؛ «زینب مقدم» از استان قم، «بهاره پانیاز» از استان کرمانشاه، «هاجر جهاندیده» از استان اردبیل به عنوان نفرات اول تا سوم مورد تقدیر قرار گرفتند.

کد خبر: 69034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =