برگزاری جلسه شورای اقامه نماز اداره کل تامین اجتماعی خوزستان با حضور مدیران بیمه و درمان استان

جلسه مشترک شورای اقامه نماز تأمین اجتماعی استان خوزستان با حضور مدیران و معاونان اداره کل و مدیریت درمان و ائمه جماعت مراکز بیمه‌ای و درمانی تأمین اجتماعی استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان خوزستان، عبدالرضا روشنی، مدیرکل تامین اجتماعی استان در این نشست با تأکید بر نقش ائمه جماعت در تبیین مسائل دینی اعتقادی در بین کارکنان، گفت: باید از ظرفیت موجود در ابعاد مختلف و فرهنگی اجتماعی بهره‌ برده و موارد اخلاقی همچون وجدان‌کاری، مردم‌داری، امر به معروف، کرامت بخشیدن به انسان‌ها و... سرلوحه مباحث بین الصلاتین قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه هدف انبیاء الهی انسان‌سازی و گسترش عدالت و توحید بوده است، افزود: تربیت انسان‌ها هدف کوتاه‌مدت و تشکیل و تداوم حکومت اسلامی و الهی هدف بلندمدت پیامبران بوده و روحانیون باید در مسیر این آموزه با اشاعه نکات اخلاقی و اعتقادی تلاش کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان خوزستان با نقل قولی از مقام معظم رهبری مدظله‌العالی بر مختصر بودن مطالب ارائه شده توسط ائمه جماعت شعب تابعه ظرف چند دقیقه در بین الصلاتین تأکید کرده و از اقدامات ارزشمند انجام شده برای تعامل بهتر با کارکنان و تقویت این جایگاه در عرصه‌های مذهبی فرهنگی قدردانی کرد.

روشنی از ائمه جماعت خواست تا به عنوان یک امر به معروف در جامعه کارفرمایان را به خوش‌حسابی در پرداخت حق بیمه کارگران خود دعوت کنند و یاری‌رسان هرچه پربارتر شدن صندوق بین نسلی تأمین اجتماعی برای خدمت به عموم بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران باشند.

در پایان با اشاره به اهمیت و ضرورت این فریضه، ضمن قدردانی از تلاش‌های اعضاء شورای اقامه نماز، بر تداوم حرکت در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نماز در فضای اداری و گسترش آن با برنامه‌های مناسب در بین خانواده‌های همکاران تأکید شد.

کد خبر: 69404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =