صدور احکام ۱۴۰۳ بازنشستگان کشوری با اعمال ضریب ۲۰درصد افزایش

«رضا فیضی‌نژاد» معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام افزایش ۲۰درصدی سال ۱۴۰۳ بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق ناشی از تصویب‌نامه هیأت وزیران خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، فیضی‌نژاد بیان کرد: در اجرای تصویب‌نامه شماره ۳۰۳۴ مورخ ۱۴فروردین ماه ۱۴۰۳ هیأت وزیران، برای یک میلیون و ۷۳۵ هزار نفر بازنشسته، و موظفین تحت پوشش این صندوق، احکام حقوق با ضریب ۲۰درصد صادر شده است.

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری افزود: تصویر احکام حقوق سال ۱۴۰۳ بازنشستگان عزیز در سایت صندوق به نشانی cspf.ir بارگذاری و منتشر می شود که از روز سه شنبه ۲۱ فرودین ماه قابل مشاهده خواهد بود.

وی اضافه کرد: با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور تلاش می شود که این افزایش ۲۰درصد با حقوق فروردین ماه برای بازنشستگان پرداخت شود.

از اجرای ماده ۲۹ قانون برنامه هفتم توسعه چه خبر؟

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به لزوم اجرای بند یک الحاقی ماده ۲۹ قانون برنامه هفتم توسعه توسط صندوق بازنشستگی کشوری، گفت: لازمه اجرای متناسب‌سازی، به‌ویژه ماده ۲۹ قانون برنامه، «تهیه آیین‌نامه و تعیین سازوکار اجرایی آن توسط سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه» و ابلاغ آن به صندوق بازنشستگی کشوری است.

او همچنین ادامه داد: تهیه و تدوین پیش‌نویس آیین‌نامه مربوط به اجرای متناسب‌سازی در برنامه هفتم توسعه، با محوریت سازمان اداری استخدامی و مشارکت سایر دستگاه‌های مرتبط در مرحله ویرایش نهایی است.

فیضی‌نژاد بیان کرد: پس از ابلاغ آیین نامه و دستورالعمل اجرایی مربوطه به صندوق بازنشستگی کشوری، متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان صندوق از تاریخ اجرای مقرر در قانون مورد اشاره در بالا، اعمال و احکام مربوطه نیز صادر خواهد شد.

کد خبر: 69558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =