خدمات غیرحضوری تامیناجتماعی
-
۱۴۲۰ درگاه ارتباطی گسترده شرکای اجتماعی؛
تعامل با ۴۵ میلیوننفر از درگاههای ارتباط مردمی تأمیناجتماعی
با توجه به گستره فعالیت سازمان تأمیناجتماعی به عنوان بزرگترین نهاد بیمهای کشور با پوشش بیش از ۴۵ میلیون نفری، اداره کل ارتباطات و نظارت مردمی این سازمان در راستای تعامل جهت پاسخگویی به نیازهای ارتباطی و پرسشهای تخصصی ذینفعان استفاده از روشهای تلفنی، مشاوره حضوری، کدهای دستوری و ایمیل را به صورت شبانهروزی برای پاسخگویی به بیمهشدگان تدوین کرده است.
-
جزئیات استعلام وضعیت دریافت مستمری از تأمین اجتماعی
سرپرست ادارهکل مستمریهای سازمان تأمین اجتماعی گفت: بیمهشدگان برای مشاهده آخرین وضعیت دریافت مستمری خود از این سازمان باید به منوی استعلام وضعیت در سامانه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی مراجعه کرده و ایرادات مربوطه را به ۱۴۲۰ اطلاع دهند.
-
افزایش پوشش بیمهای اروتز و پروتز، همگام با گرانی
سازمان تامیناجتماعی در قالب تعهدات بیمهای نسبت به پوشش هزینههای درمانی و دارویی، از وسایل کمکپزشکی غافل نمانده و برای کاهش پرداخت از جیب بیمهشدگان، این وسایل را نیز تحت پوشش قرار داده است. آنگونه که هزینههای پوشش وسایل کمکپزشکی از ۷۱ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۹ به ۳۶۳ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ رسیده است.
-
شعبه یاسوج؛ نگین درخشان خدمات تامیناجتماعی
استان زیبای کهگیلویه و بویراحمد که در زمینه آبهای روان رتبه یک و از نظر پوشش انبوه جنگلی بعد از استانهای شمالی قرار دارد، از محصولات متنوع کشاورزی و باغداری برخوردار است و مردم استان به دور از دغدغههای مشاغل صنعتی که اندک فعالیت استان را تشکیل میدهد، به کشتوکار، دامپروری و باغداری مشغولند.
-
ارائه ۴۰ مورد خدمات تأمین اجتماعی به صورت غیرحضوری
براساس اعلام سازمان تأمین اجتماعی در حال حاضر بالغ بر ۴۰ مورد از خدمات بیمهای و درمانی پرمخاطب سازمان تأمیناجتماعی در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان در دسترس بیمهشدگان، کارفرمایان، بازنشستگان و مستمریبگیران است.
-
در طرح تامین اجتماعی هوشمند صورت گرفت؛
گسترش خدمات غیرحضوری بیمه کارگران ساختمانی
سازمان تأمین اجتماعی با اجرای طرح تأمین اجتماعی هوشمند در سال ١۴٠١ با هدف ارائه خدمات فارغ از محدودیتهای زمانی و مکانی به بیمهشدگان و مستمریبگیران هدف خدماترسانی مطلوبتر به تمامی مخاطبان را دنبال میکند.
-
بهرهمندی دانشجویان از سامانه خدمات غیرحضوری تأمیناجتماعی
دانشجویان به عنوان گروهی از جامعه مورد هدف، اکنون برای دریافت خدمات بیمهای سازمان تأمین اجتماعی مورد توجه قرار گرفته به همین منظور دریافت خدمات غیرحضوری این گروه نیز در اولویت اجرایی این سازمان است.
-
رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمیناجتماعی:
توقف سه روزه سامانههای بیمهای، شامل سیستم نسخه الکترونیک نخواهد بود
رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمیناجتماعی افزود: توقف فعالیت سامانههای الکترونیک، شامل سیستم نسخه الکترونیک نخواهد بود و مشکلی برای پزشکان یا مراکز درمانی، دارویی و پاراکلینیکی برای ارائه خدمات در قالب طرح نسخه الکترونیک پیش نخواهد آمد.
-
سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد:
رسیدگی غیرحضوری به درخواست بازنشستگی و صدور حکم برقراری مستمری
ثبت درخواست صدور حکم و برقراری مستمری بازنشستگی عادی برای بیمهشدگان تأمیناجتماعی، بدون نیاز به حضور در شعب و از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمیناجتماعی امکانپذیر است و بیمهشدگان واجد شرایط بازنشستگی، میتوانند درخواست صدور حکم و برقراری مستمری را در این سامانه ثبت کرده و همه مراحل مربوطه را به صورت غیرحضوری پیگیری کنند.
-
نگاه مثبت تأمین اجتماعی به جوانان با پرداخت کمک هزینه ازدواج
سازمان تأمیناجتماعی براساس ماده ۸۵ قانون این سازمان به بیمهشدگان دارای شرایط کمک هزینه ازدواج پرداخت میکند این مساله در واقع نشان میدهد که این سازمان بیمهگر در تعهدات خود نگاه مثبتی به جوانان دارد و پرداخت این کمک هزینه دلیلی هم برای تشویق جوانان و افرادی است که در فکر ازدواج هستند.
-
تأمین اجتماعی هوشمند؛ ارتقاء خدمات به ۴۵ میلیون نفر
یکی از ضروریات سازمانها و نهادهای خدماترسان در قالبهای توسعه محور در دنیای امروز تسریع در ارائه خدمات به اقشار مختلف در ارتباط با دستگاه مربوطه است که با توجه به پیشرفتهای تکنولوژی و راهکارهای ایجاد شده در مسیرهای دسترسی به خدمات برای مردم، تنظیم ارتباط با مخاطبان سازمانی بر اساس دسترسی سریع باید مورد توجه این نهادها باشد.
-
رئیس مرکز فناوری اطلاعات تأمیناجتماعی خبر داد؛
رکوردشکنی در دریافت مکانیزه لیست بیمه
با انتقال کامل و موفقیتآمیز درگاه ارسال لیست و پرداخت حق بیمه کارفرمایان از سامانه قدیمی "سمت" به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمیناجتماعی، پروژه هوشمندسازی سازمان تأمیناجتماعی که از پروژههای با اولویت بالا در دوره جدید مدیریتی این سازمان است، با ثبت رکورد دریافت بیش از ۱۲۷ هزار لیست حق بیمه در یک روز، وارد فاز اجرایی شد.
-
سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد:
دریافت غیرحضوری کمکهزینه اروتز و پروتز
بر اساس اعلام دفتر آمار و اطلاعات و محاسبات سازمان تأمیناجتماعی، طی سال گذشته بیش از ۷۷۸ هزار سند پرداخت کمک هزینه اروتز و پروتز (وسایل کمک پزشکی) از سوی شعب سازمان تأمیناجتماعی صادر شده که صدور ۴۸ درصد این اسناد بهصورت غیرحضوری انجام شده است.
-
مدیر کل امور بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی:
تمامی خدمات ثبت نام بیمه دانشجویی به صورت غیرحضوری انجام می شود
مدیر کل امور بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: تمامی خدمات مربوط به ثبتنام بیمه دانشجویی به صورت غیرحضوری انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری دانشجویان به شعب و یا کارگزاریهای تأمین اجتماعی نیست و صرفاً متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیکی سازمان به نشانی es.tamin.ir درخواست خود را ارائه کنند.
-
معاونت بیمه ای سازمان تامین اجتماعی پیشرو در ارائه خدمات غیر حضوری
تحولات و تغییرات آنی و برق آسا در فعالیتها و خدمات امروزی در سایه ابزار قدرتمندی بنام علوم دیجیتال و فناوری اطلاعات در حال ارائه است و روز به روز بر میزان این تغییرات اضافه می گردد.
-
درخواست آنلاین شرکت در کمیسیونهای پزشکی ازکارافتادگی
برای بهبود فرآیندها با رویکرد کاهش مراجعات و افزایش رضایتمندی و ارائه خدمات غیرحضوری به مخاطبان، سامانه درخواست غیرحضوری و سیستم جامع کمیسیونهای پزشکی از ابتدای بهمن ماه سال جاری در سراسر کشور راه اندازی شد.
-
مدیرکل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین اجتماعی مطرح کرد؛
انجام بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار مشاوره در سالجاری
مدیرکل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین اجتماعی صبح امروز در جریان برگزاری وبینار "کیفیت خدمات" برگرفته از رهنمودهای اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی (ISSA ) گفت: در سالجاری بیش از یک میلیون ۶۰۰ هزار تماس و مشاوره حضوری توسط تأمین اجتماعی به مخاطبان و شرکای اجتماعی این سازمان ارائه شده است.
-
ارائه ۶۲.۵ میلیون خدمت غیرحضوری تامین اجتماعی/ تکمیل سرویسهای پرمخاطب
رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در حال اصلاح و بازبینی سرویسهای ۳۰۷۰ (خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی) هستیم تا اشکالات جزئی که در فرآیندها باقی مانده به طور کامل مرتفع شود، گفت: خدمات کلیدی و سرویسهای پرمخاطبی را غیرحضوری کردهایم و تکمیل آنها برای ما اولویت اول است.
-
یکپارچه سازی سامانه های خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی
ارسال صورت مزد یا حقوق بیمه شدگان در سامانه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی
در اجرای طرح یکپارچه سازی سامانه های خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی، کارفرمایان محترم کارگاه های مشمول قانون تامین اجتماعی می بایست برای ارسال صورت مزد یا حقوق بیمه شدگان و پرداخت حق بیمه به سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی es.tamin.ir مراجعه کنند.
-
راهنمای استفاده از خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی
در این مطلب، نحوه ایجاد حساب کاربـری جهت بهره مندی از خدمـات غیرخصوری سازمان تامین اجتماعی شرح داده شده است.
-
راههای آسان ارتباط با سازمان تامین اجتماعی
روشهای سادهای برای ارتباط با سازمان تامین اجتماعی وجود دارد که برای همه قابل استفاده است و از این راهها میتوان خدمات مورد نیاز را بدون حضور در شعب و کارگزاری ها دریافت کرد.
-
دلنوشتهای برای دکتر سالاری
اقدامات دوران سالاری، خیر جاریه و ماندگار است
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز، در یاداشتی خطاب به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نوشت: نه به عنوان یک مدیر و همکار بلکه به عنوان یک شهروند و بیمه شده، ایمان دارم که کارهای صورت گرفته در دوران مدیریت شما، عمل صالح و کار خیر جاریه است که برای همیشه ماندگار است و نتیجه آن را در تمامی مراحل زندگی خود خواهید دید.
-
اطلاعیه سازمان تامین اجتماعی در مورد خرید خدمت سربازی
خرید خدمت سربازی، ارتباطی به ماموریت و مسئولیت های سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک نهاد بیمه گر اجتماعی ندارد و اخبار و اطلاعات متناقضی که در روزهای اخیر به نقل از یکی از مدیران این سازمان در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی در مورد خرید خدمت سربازی مطرح شده، فقط ناشی از سوء برداشت از توضیحات ارائه شده در مورد احتساب خدمت سربازی به عنوان سنوات بیمه بوده است.
-
مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان در گفتوگو با آتیهآنلاین:
از صفر تا ۱۰۰ خدمات تامیناجتماعی باید غیرحضوری شود
باید در توسعه خدمات الکترونیک تامین اجتماعی به جایی برسیم که صفر تا ۱۰۰ این نوع خدمات به صورت غیر حضوری و در اسرع وقت و بدون مراجعه مخاطبان به شعب سازمان انجام شود و با این اتفاق مهم، دسترسی جامعه هدف به خدمات با صرف کمترین وقت و هزینه انجام شود.
-
مروری بر عملکرد واحدهای مختلف تامین اجتماعی (مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات)
راه اندازی و بهره برداری از ۳۰ خدمت غیرحضوری در سازمان تامین اجتماعی
بهره برداری از طرح ۳۰۷۰ از مهمترین اقدامات سازمان تامین اجتماعی در یکسال گذشته است. این طرح در واقع بخش مهمی از تأمین اجتماعی الکترونیک با رویکرد تحول دیجیتال و هوشمند سازی فرآیندها است.
-
مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی مطرح کرد:
تحول در ارائه خدمات غیرحضوری و درمانی تامین اجتماعی
مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه انجام برخی اقدامات در خصوص صدور احکام جدید مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی امسال نسبت به سالهای گذشته افزایش قابل توجهی داشته است، گفت: وجود چنین شرایطی موجب شده است که سازمان تامین اجتماعی در افزایش مستمری، توسعه خدمات درمانی و ارائه خدمات غیر حضوری اقدامات ارزشمندی داشته باشد.
-
گامهای بلند برای ارائه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی
در دهههای اخیر، فناوری اطلاعات به منظور بهرهبرداری از اندیشه و واگذاری امور تکراری و غیرخلاق به ماشین و همچنین افزایش کارآیی و آزادسازی مهارتهای انسانی مورد توجه خاصی قرارگرفته است.
-
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:
خدمات جایگزین برای کارگزاری ها تعریف شده است
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تاکید این سازمان بر الکترونیکی کردن خدمات و ارائه سرویسها به صورت غیرحضوری است، گفت: از سوی دیگر نمیخواهیم کارگزاریها متضرر شوند و خدمات جایگزین برای آنها تعریف میکنیم.
-
کارگزاریها، پل ارتباطی مردم با سازمان هستند
یاریگران تحول دیجیتال تأمیناجتماعی
بسیاری از بیمهشدگان به خاطر دارند که تا حدود ۱۰ سال قبل هنگام مراجعه به شعب تأمیناجتماعی برای دریافت خدمات، مجبور به تحمل صفهای طولانی بودند و برای رسیدن به نوبت ساعتها وقت صرف میکردند، اما از آن زمان تاکنون با شروع فعالیت کارگزاریها که خانه دوم شعب به شمار میروند، اگر نگوییم بساط صفها برچیده شد، اما میتوان گفت به طرز چشمگیری از ازدحام شعب کاسته و دسترسی به خدمات تأمیناجتماعی آسان شده است.
-
مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی:
حذف دفترچه بیمه ۶۵ میلیون مراجعه حضوری را کاهش میدهد
مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی با اشاره به حذف صدور دفترچههای بیمه گفت: این طرح سبب کاهش ۶۵ میلیون مراجعه حضوری برای تمدید اعتبار و صدور دفترچههای کاغذی در سراسر کشور خواهد شد.