پیام تسلیت علی حیدری به مناسبت درگذشت پیشکسوت تامین‌اجتماعی

"علی حیدری" عضو و نائب رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی به مناسبت درگذشت "مرتضی آلب ارسلان" از مدیران بازنشسته این سازمان، پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش آتیه آنلاین، متن این پیام به شرح زیر است؛

دریافت خبر درگذشت مرحوم مغفور مرتضی آلب ارسلان از مدیران بازنشسته و پیشکسوتان فرهیخته سازمان تامین اجتماعی موجب تاسف و تاثر گردید.

شادروان آلب ارسلان که از مدیران عالیرتبه سازمان بود که پس از بازنشستگی، همواره پیگیر مسائل و مشکلات همکاران بازنشسته بود و تلاش می کرد تا آنها را به اشکال گوناگون در کنار یکدیگر نگاه دارد. او اینکار را در قالب مدیرعامل تعاونی مصرف کارکنان و عضویت در هیات مدیره کانون همکاران بازنشسته به انجام می رساند و در مواقعی نیز که در این نهادها حضور نداشت، با برگزاری جلسات هم‌اندیشی و دورهمی همکاران بازنشسته به این تلاش خود ادامه می داد و "شمع جمع" و "چراغ محفل" همکاران بازنشسته بود.

او همچنین همواره تلاش داشت تا بتواند تاریخچه سازمان تامین اجتماعی، پیشینه و سیر تطور آن و اسناد و مدارک مربوط به دانش ضمنی سازمان را صیانت کند و حلقه وصل بین دو نسل سازمان بود و با گرد هم آوردن مدیران و کارشناسان دهه های چهل و پنجاه سازمان تلاش می کرد تا این تجارب و اندوخته های دانشی و مهارتی به نسل بعدی منتقل شود.

ضمن عرض تسلیت این مصیبت بزرگ به خانواده معزز ایشان و سایر بازماندگان محترم آن عزیز درگذشته، این ضایعه را به کلیه همکاران بازنشسته و شاغل سازمان تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق تعالی برای روح آن مرحوم، علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای خانواده و بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم. روحش شاد و یاد و نامش گرامی باد.

بی شک دوام و قوام سازمان تامین اجتماعی متکی به بزرگترین ثروت آن یعنی مدیران و کارشناسانی بوده و هست که همواره  دل در گرو اعتلای آن داشته و عمر با برکت خویش را در این راه مصروف ساخته و می سازند و مرحوم آلب ارسلان یکی از سرآمدان و پیشگامان این عرصه بود.

کد خبر: 36423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =