۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
کد خبر: 45942

عدالت اجتماعی از مفاهیم بنیادین سازمان تامین اجتماعی است

دکتر اصغر بهور، مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
عدالت اجتماعی از مفاهیم بنیادین سازمان تامین اجتماعی است

با توجه به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در زمره استان‌های صنعتی نیست، دارای مردمانی سخت کوش است که بیشتر در حوزه‌های خدماتی و صنفی مشغول به‌کار هستند و اغلب درآمد مناسبی ندارند و در حقیقت درآمد آنها کفاف هزینه‌های زندگی را نمی‌دهد که از این منظر در زمره استان‌های محروم و کم برخوردار قرار می‌گیرد.

اما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در بخش درمان در حوزه سازمان تامین اجتماعی مورد توجه ویژه قرار دارد که در راستای تحقق عدالت اجتماعی و اقتصادی با داشتن سه مرکز درمانی سرپایی و یک مرکز بستری با ارائه خدمات درمانی به صورت درمان مستقیم و همچنین خرید خدمات از مراکز دانشگاهی و خصوصی به صورت غیرمستقیم به بیمه شدگان و خانواده‌های آنها خدمت می‌کنند. همچنین با توسعه مراکز موجود سعی در ارائه خدمات بیشتر و با کیفیت‌تری را دارد.

توسعه تنها مرکز بستری ملکی در دست اقدام است. پلی کلینیک تخصصی گچساران به‌صورت شبانه روزی در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره‌ برداری می‌رسد و در شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه بزرگ مشارکت در توسعه بیمارستان امام خمینی دهدشت وابسته به دانشگاه علوم پزشکی استان به میزان ۱۰۰ تخت بستری در حال پیگیری است. همچنین استفاده آسان از خدمات درمانی با ارائه طرح بزرگ نسخه نویسی الکترونیکی و پرونده‌های الکترونیکی سلامت از خدمات شایسته سازمان تامین اجتماعی در راستای تحقق عدالت اجتماعی می‌باشد.

کد خبر: 45942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =