موانع انجام سهمیه تکلیفی بیمه استانها برطرف شود

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در جریان برگزاری پنجاهمین جلسه شورای مدیران این گفت: موانع انجام سهمیه تکلیفی استانها برطرف شود

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، پنجاهمین جلسه شورای مدیران صندوق، با حضور مدیر عامل، معاونت ها و مدیران ستادی و با مشارکت مدیران استانی، به منظور تشریح دستاوردهای صندوق و به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

برقراری مدیرعامل صندوق ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر عنوان کرد: دهه فجر یادآور خاطره حماسه مردم عزیز کشور اسلامی است که در آن ایام در مقابل ظلم و ستم قیام کردند و قیام حضرت امام خمینی (ره) به عنوان قیام عظیم جهانی قلمداد شد.

تفکر امام خمینی (ره)، چهار چوب تحلیل های دنیا پرستان و کسانی که در نظام حقوقی و سیاسی قلم می زدند را بی اثر کرد. این انقلاب واقعا انقلاب الهی بود وبه تعبیر حضرت امام (ره) انفجار نور بود.

در ادامه، مدیر عامل صندوق ضمن تشکر از همراهی و مساعدت همه همکاران در پیشبرد اهداف صندوق، پرداخت به موقع تسهیلات کارگزاریها و رفع موانع برای به نتیجه رساندن موثر و سریع سهمیه تکلیفی استانها و وحدت و انسجام رویه در عملکرد و گفتار همه مدیران و اهتمام بر جولان فکری و پویایی را برای دستیابی به اهداف صندوق خواستار شد.

در پایان جلسه، مدیران ستادی و استانی به بیان دیدگاهها و نظرات خود، در مورد روند بهبود و ارتقا فعالیتهای صندوق پرداختند.

کد خبر: 46435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =