طرح ۳۰۷۰ تکلیف حرفه‌ای در قبال مخاطبان سازمان تامین‌اجتماعی

با ابلاغ شیوه نامه های عملیاتی برای روانسازی امور کاربران سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی، بر آموزش مخاطبان تاکید شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در نشست رابطین طرح تحول دیجیتالی این سازمان در سطح شعب شهرستان رشت با بیان اینکه امروز اولویت کار ما اجرای مناسب طرح ۳۰۷۰ و فراهم نمودن بستر روانی و توسعه فرهنگ استفاده از آن است افزود : در این راستا آموزش به مخاطبان و یادگیری بیشتر برای کارشناسان یک اصل تلقی شده و تکلیفی اجتماعی حرفه ای برای ما قلمداد می شود که باید با شکیبایی و سعه صدر انجام پذیرد.

وی گفت: مقاومت در برابر تغییرات از ویژگی های متداول در انسانهاست که باید با ترغیب و متقاعد سازی و اقناع بیمه شدگان و کارفرمایان در این مسیر گام برداریم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه نتیجه گرائی باید بعنوان یک نگرش عمومی در جامعه حاکم گردد اظهار داشت : بدون شک پس از سپری شدن ماههای اولیه و آگاهی بخشی به مخاطبین و آشنایی آنها با مزایای استفاده غیرحضوری از خدمات، نتایج آن بصورت مشترک نصیب کارکنان و شرکای اجتماعی خواهد شد.

وی با بیان اینکه غیرحضوری شدن خدمات سبب کاهش هزینه ها برای بیمه شدگان و کارفرمایان شده و با رضایتمندی عمومی در بلندمدت همراه خواهد بود اذعان داشت : حرکت سازمان به سمت الکترونیکی شدن و استفاده از فناوری های نوین از سالها پیش آغاز گردیده و اجتناب ناپذیر بوده است و اتخاذ تدابیر ویژه بمنظور مقابله با بحران شیوع کرونا تنها سرعت بخشیدن به این مهم را بیشتر نمود.

علی حسین نژاد، روسای شعب و همکاران رابط در طرح را بمنزله پیشقراولان این طرح در صف اجرایی برای شکل گیری در نزد جامعه هدف دانست و بر ارائه راهنمایی ها و آموزش های لازم به بیمه شدگان و کارفرمایان بعنوان کاربران تاکید نمود.

کد خبر: 4726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =