قدردان حضور نماینده بازنشستگان در هیات امناء هستیم

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در نشستی در حاشیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای ۱۸۰ روزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برگزاری چنین نمایشگاهی اتفاق خوبی است  که فرصتی فراهم کرده تا هر یک از زیرمجموعه های وزارت مردم بتواند دستاوردهای مهم خود را معرفی کنند.

به گزارش آتیه آنلاین، علی اصغر بیات گفت: حضور نماینده بازنشستگان در هیات امناء اتفاق ارزشمندی است که برای نخستین بار و در این دولت محقق شده است و به همین جهت مراتب قدردانی خود را از تمام مدیران اجرایی وزارت کار و حوزه های مرتبط با کانون ها و تشکل های بازنشستگی اعلام می دارم.

وی در خصوص اقدامات پیگیرانه کانون های بازنشستگی در سراسر کشور گفت: خوشبختانه امسال موفق شدیم نسبت به تعهد سال قبل میزان تعهدات خدمات را ۸۰ درصد افزایش دهیم. در درمان مستقیم نیز اتفاق خوبی که افتاده این بوده که در تمام مراکز ملکی سازمان، خدمات رایگان به بیمه شدگان ارایه می شود و با پیگیری هایی در روزهای اخیر موفق شدیم در استان هایی که سازمان تامین اجتماعی مراکز درمانی ملکی ندارد خدمات درمانی به بازنشستگان (به ویژه ۶۵ سال به بالا) در بیمارستان های دولتی، دانشگاهی خدمات بدون فرانشیز  ارائه شود.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد: با توجه به طلب زیاد تامین اجتماعی از دولت در حال حاضر با پیگیری های کانون بازنشستگان کشور توانستیم کمیسیون تلفیق را مجاب کنیم که ۹۰ هزار میلیارد تومان از رد دیون برای سازمان تامین اجتماعی را لحاظ کنند و به تصویب برسانند و امیدوارم نمایندگان مجلس در صحن علنی به این مهم رای دهند.

بیات با اشاره به پرداخت ۳۲۰ هزار فقره وام هفت میلیونی به بازنشستگان، بر تعیین دستمزد طبق عدد پیش بینی شده در شورای مزد تاکید کرد و افزود: شرایط سخت اقتصادی و گرانی ها بیش از دیگر اقشار جامعه، بازنشستگان را تحت تاثیر قرار داده است و جا دارد که به موازات تعیین متناسب دستمزد، نسبت به نرخ تورم و اهتمام در اجرای مواد ۴۱ و ۱۱۱ تامین اجتماعی، در مجلس شورای اسلامی نیز طرح دایمی کردن متناسب سازی حقوق بازنشستگان مورد توجه قرار گیرد و با تحقق این موارد بخشی از دغدغه های بازنشستگان برطرف شود.

کد خبر: 47991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =