معاون مالی و اقتصادی صندوق بیمه اجتماعی منصوب شد

با حکم بیت اله برقراری، حجت اله کاظمی جایگزین سمیرا منصوری معاون سابق مالی و اقتصادی صندوق شد

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در این مراسم برقراری با قدردانی از زحمات سمیرا منصوری معاونت سابق گفت: این معاونت به سبب سیاست های سرمایه گذاری صندوق از اهمیت بسیاری برخوردار است. وی تصریح کرد: شیوه ما در صندوق بیمه اجتماعی پاک دستی و فسادستیزی است و با جدیت به دنبال افزایش سرمایه صندوق و حفظ اموال بیمه شدگان هستیم.

وی اقدامات انجام شده در حوزه سرمایه گذاری را قابل قبول دانست و از کاظمی خواست بیشتر از پیش به این حوزه و اقدامات شرکت‌های تابعه، نظارت داشته باشد و حافظ منافع کشاورزان، روستاییان و عشایر باشد. انتظار من از ایشان اینست که این حوزه را متحول نماید و ادارات کل زیرمجموعه این معاونت را بهبود بخشد.

برقراری در ادامه گفت خدمت به روستاییان و عشایر مایه مباهات ماست. در نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم، تمامی مسئولان شرکت کننده در طرح حامی، خود را حمایت کننده کشاورزان، روستاییان و عشایر دانستند و خود را روستازاده معرفی نمودند. ما باید در تمام امور با شتاب رو به پیشرفت حرکت کنیم و از دید من صندوق مسیر رو به پیشرفتی را پیش رو دارد و اقدامات انجام شده در این شش ماه و تفاهم‌های همکاری منعقد شده، خود گویای این مطلب است و امیدواریم در سال ۱۴۰۱ این مسیر تحول به خوبی پیش رود که خیر دنیا و آخرت ما در خدمت به کشاورزان، روستاییان و عشایر است.

در ادامه مراسم، حجت کاظمی گفت: با تأکید بر ادامه راه انجام شده به دنبال ارتقا در بازده دارایی‌ها و شرکت‌های تابعه در توان تخصصی‌شان هستم و برنامه‌های ویژه ای در خصوص پرتفوی بهینه با سهام بنیادی قابل رقابت‌پذیر دارم تا پاسخی باشد به حسن انتخاب کشاورزان، روستاییان و عشایر که این صندوق را برگزیده و سرمایه خود را نزد ما به امانت گذاشته اند.

پیش از این کاظمی در مسئولیت هایی همچون معاون اداره کل مجامع و شوراهای حوزه وزارتی، مشاور امور مجلس معاونت سازمان تأمین اجتماعی، ریاست گروه بازرسی هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی و مدیرکل دفتر هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خدمت کرده است.

کد خبر: 48524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =