دو انتصاب در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان

با حکم مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، سجاد طاهری به سمت معاون بیمه ای و هماهنگی امور استانها و سوگند سهیلی به سمت سرپرست اداره کل وصول حق بیمه و حساب های انفرادی منصوب شدند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، در این مراسم که با حضور مدیران ستادی و استانی صندوق برگزار شد، بیت اله برقراری تغییر و تحول در هر نظام اداری را همچون تغییر در سال و طبیعت امری طبیعی و اجتناب ناپذیر دانست و گفت: تغییر و تحول ها پویایی و بالندگی را ایجاد می کنند و اساسا بنای روزگار بر تغییر و تحول است و همه ما مانند زمانی که در لحظه تحویل سال دعا می کنیم به دنبال تغییر حال به بهترین شکل آن هستیم.

مدیرعامل صندوق با تقدیر از زحمات اخوان گفت به دنبال استفاده از ظرفیت های داخلی صندوق برای سمت معاون بیمه ای و هماهنگی امور استانها بودم و از شاخصه های مهم برای انتخاب فرد مناسب این پست، متخصص بودن، سابقه عملکردی مناسب و پاک دستی را مدنظر داشتم و با بررسی های بسیاری که انجام شد سجاد طاهری حائز شرایط بود و این مسئولیت به وی سپرده شد. بنده معتقدم مسئولیت بارسنگینی است که برشانه افراد گذاشته می شود و از خدا می خواهیم به همه ما شانه هایی قوی عطافرماید.

برقراری معاونت بیمه ای را یکی از بال های اصلی صندوق دانست و افزود اگر صندوق دو بال داشته باشد قطعا یک بال تاثیر گذار آن معاونت بیمه ای است و بال دیگر سایر واحدها هستند که نقش پشتیبانی را برعهده دارند. همه بدنه صندوق مانند قبل باید یک صدا و همدل با مدنظر قراردادن اخلاق و کار به جامعه هدف خدمت کنند. از نظر بنده اخلاق و پیش برد کارها مهمترین اصول صندوق بوده و با نگاه ارتقا صندوق و نگاه حاکمیتی که توامان پی می گیریم به دنبال خدمت بهتر به جامعه هدف هستیم.

در ادامه علی اخوان معاون بیمه ای سابق صندوق نیز گفت: همان طور که مقام عالی وزارت همه ما را به رعایت تقوا و اخلاق توصیه کرده اند بنده هم از شما میخواهم از این پس همچون گذشته با رعایت اخلاق و وفاداری به جامعه هدف خدمت نمایید.

سجاد طاهری معاون بیمه ای و هماهنگی امور استانها گفت: خدارا شاکرم که افتخار خدمت به جامعه هدف صندوق نصیب بنده شده و از زحمات علی اخوان کمال تشکر را دارم. مراسمات تودیع و معارفه مراسم واگذاری بار مسئولیت از فردی به فرد جدید است تا بتواند در ادامه راه این بار را به مقصد رساند.

معاون بیمه ای صندوق برنامه ریزی مستمر و هدفمند، شناخت و بهبود نقاط ضعف تا وصول نتیجه و بهبود رویکرد منتج به اهداف عالی را از اقدامات پیش روی معاونت بیمه ای دانست و گفت اولویت کاری این معاونت تشکیل اتاق فکر و استفاده از خرد جمعی بوده و اتاق فکر جهت بهره برداری از نظرات کارشناسان مستقر خواهد شد

وی با اشاره به اهمیت عملکرد کارگزاران افزود مسیر موفقیت صندوق از صف به ستاد است و در ساختارکارگزاری ها نیازمند بازنگری در شان صندوق و بیمه شدگان هستیم. ما با استفاده از ظرفیت ارگان ها و نهادهای مرتبط و تدوین شیوه نامه ستادهای راهبردی که به صورت مستمر و عملیاتی انجام خواهد شد همراه با حضور در روستاها به دنبال پیشبرد بهتر کارها و خدمت به جامعه هدف بوده و صندوق را راهی کوتاه با کمترین هزینه می دانیم که بالاترین خدمات نظام مقدس را به بهترین افراد کشور ارائه می دهد.

سوگند سهیلی سرپرست اداره کل وصل حق بیمه نی در ادامه عنوان کرد: امیدوارم حسن اعتماد مدیرعامل منتهی به حسن انتخاب شود و درآینده بتوانم مسئولیتی را که به بنده محول شده به خوبی انجام دهم. بنده معتقدم افراد در هر سنگر و صندلی که می خواهند خدمت کنند اگر مسئولیتی را می پذیرند تا سر حد جان برای حصول نتیجه تلاش کنند و تمام تلاشم را برای انجام کارها به بهتربن شکل خواهم کرد و از همه همکاران ستادی و استانی میخواهم در این مهم بنده را یاری رسانند.

همچنین در این مراسم ذبیح اله عابدینی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی به عنوان معاون این معاونت منصوب شد

کد خبر: 48735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =