عزم وزارت کار جهت اجرای سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی

معاون اقتصادی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی تامین اجتماعی از سوی مقام معظم رهبری، این سیاست ها را بسیار حائز اهمیت دانست و بر عزم وزارتخانه برای اجرای این سیاست ها تاکید کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، احمد خانی نوذری در سخنانی در مراسم معارفه و تکریم سه عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی فولاد با تمجید از مدیریت انقلابی مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: صندوق فولاد یکی از موفق ترین عملکردها را در شش ماه گذشته در سطح وزارتخانه داشته است.

وی با اشاره به اینکه وزارت کار بیش از ۹۰ درصد از جامعه را تحت پوشش دارد گفت: صندوق فولاد شاید به گستردگی سایر صندوق های زیرمجموعه وزارتخانه نباشد اما به سبب برخی مشکلات انباشته شده که به ارث رسیده، مدیرعامل این صندوق کار سختی پیش رو داشت.

وی اظهار داشت: خوشبختانه عامریان و تیم مدیریتی پرتلاش، جوان و متخصص مسیر سامان دادن صندوق را به خوبی جلو برده و برای خدمت به بازنشستگان صندوق گام های مطلوبی برداشته اند و نتیجه این تلاش ها در وزارتخانه کاملا محسوس بوده به طوری که صندوق فولاد یکی از موفق ترین عملکردها را در زیرمجموعه های وزارتخانه در شش ماه گذشته در صندوق فولاد داشته است.

وی افزود: بنابراین با توجه به اقدامات اخیر، صندوق آینده روشنی دارد. ضمن اینکه آقایان احمدی، اعلم و معتمد وزیری به عنوان اعضای جدید هیات مدیره صندوق همگی جزء مدیران متخصص بوده و با حضور آنها روند پیشبرد امورات صندوق فولاد سرعت بیشتری می گیرد. ضمن اینکه امیدواریم از تجارب اعضای قبلی هیات مدیره صندوق نیز استفاده مطلوبی شود.

وی با اشاره به پیچیدگی ها وپرونده های حقوقی متعدد باقی مانده از گذشته در صندوق فولاد، بر لزوم حل و پیگیری این پرونده ها وهمچنین پرهیز از تشتت وعملکرد جزیره ای در سیاست گذاری، ونظارت بر اجرای برنامه ها تاکید کرد.

حسین عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد نیز با اشاره به همکاری وتعامل هیات مدیره صندوق در دوره مدیریتی جدید گفت: در این مدت تمامی موضوعات را با بررسی های مشفقانه و تعامل مطلوب با اعضای هیات مدیره پیش بردیم. البته حمایت تنها به تایید و تصویب طرح ها معطوف نمیشود بلکه داشتن نگرش های تخصصی، مشورتی و حتی اجرایی در کنار همدلی و همراهی نیز مورد نیاز است تا کارهای بر زمین مانده زیادی که وجود دارد انجام شود.

وی افزود: برنامه های آتی در صندوق با همراهی اعضای جدید هیات مدیره و همراهی و هدایت دکتر خانی نوذری پی ریزی خواهد شد و قطعا مدیران مجموعه نیز با انگیزه و انرژی بالا و به صورت شبانه روزی در حال ریل گذاری برای انجام فعالیت ها هستند و با روحیه جهادی و ایثار وظایف خود را انجام می دهند.

در پایان این آئین تکریم ومعارفه، احکام آقایان احمدی، اعلم و معتمد وزیری به عنوان اعضای جدید هیات مدیره صندوق که به امضای وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی رسیده است به ایشان اهدا شد و از زحمات اعضای سابق تقدیر به عمل آمد.

کد خبر: 49735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =