تاکید کمیسیون اجتماعی بر پیوست تأمین اجتماعی طرح‌ها و لوایح

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه همه دستگاه‌ها موظفند بندهای سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی را به طور کامل اجرا کنند، گفت: کمیسیون اجتماعی تمام طرح‌هایی که در این کمیسیون مطرح شده را مجدد از جهت برخورداری از پیوست تأمین اجتماعی بررسی خواهد کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از خانه ملت، مهدی عیسی زاده در مورد نحوه ورود مجلس برای تحقق سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ابلاغ شده است، گفت: سازمان تأمین اجتماعی باید سیاست‌های ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب را بدون چون و چرا اجرا کند هرچند گزارش های رسیده نیز حاکی از این است که این سازمان برای عملیاتی کردن بندهای آن مصمم است.

این نماینده مردم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آنچه مسلم است سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی با نگاه کارشناسانه دقیق تهیه و با آینده‌نگری جامع بر اساس فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی تدوین و ابلاغ شده است و همه دستگاه‌ها نیز موظف هستند که بندهای آن را به طور کامل اجرا کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کمیسیون اجتماعی هم بعد از این هرگونه طرحی که در حوزه تأمین اجتماعی ارائه شود را با این سیاست‌ها تطبیق خواهد داد و بعد از تصویب بر روند اجرای آنها به طور دقیق نظارت خواهد کرد. همچنین از جهت برخورداری طرح‌ها از پیوست تأمین اجتماعی که در یکی از بندهای این سیاست‌ها بر آن تاکید شده است نیز تمام طرح‌هایی که در این کمیسیون مطرح شده را مجدد بررسی خواهیم کرد.

کد خبر: 49992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =