پیگیر اجرای طرح بیمه تکمیلی بازنشستگان صندوق عشایری هستیم 

مدیرعامل صندوق کشاورزان، روستاییان و عشایر در نشست خبری اجلاس سراسری مدیران این صندوق گفت: پیگیرانجام فرایندهای طرح بیمه تکمیلی بازنشستگان صندوق هستیم و در صورت توفیق گام نخست این طرح در فازهای بعدی بیمه تکمیلی دیگر افراد تحت پوشش دنبال خواهیم کرد.  

به گزارش آتیه‌آنلاین،  بیت‌اله برقراری خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نشست خبری در حاشیه اجلاس سراسری مدیران صندوق این است که به موازی معرفی و تشریح ماموریت‌ها و سیاست‌ها، جزییات اجرای طرح جهادی جذب و پوشش بیمه‌ای یک میلیون نفر در سال جاری نیز تبیین شود.  
وی جامعه هدف صندوق را یکی از اثرگذارترین اقشار در حفظ امنیت غذایی کشور دانست وافزود: روستاییان و کشاورزان و عشایر از ذخائر انقلاب هستند چرا که ثمره تلاش‌های آنها تاثیر مستقیمی بر رونق تولید و امینت غذایی در کشور دارد و همین مساله ضرورت حمایت از آنها را دو چندان می‌کند و به همین جهت حمایت از آنها در قالب بیمه اجتماعی می‌تواند به افزایش انگیزه آنها در  جهت تداوم فعالیت‌های مولدانه کمک شایان توجهی کند.  
برقراری با تاکید بر اینکه ملزومات اجرای طرح جذب یک میلیون بیمه شده فراهم شده است، گفت: تحقیقات و بررسی‌های علمی این طرح انجام شده است و با دستگاه‌های همسو نیز مذاکراتی صورت گرفته است و به پشتوانه نگاه جهادی و انقلابی قطعا تا پایان سال ۱۴۰۱ یک میلیون نفر بیمه شده جدید، جذب صندوق می‌شوند.  
مدیرعامل صندوق کشاورزان، روستاییان و عشایر تقویت و جذب بیشتر بیمه‌شدگان را در برقراری عدالت اجتماعی موثر دانست و افزود: باتوجه به اینکه برقراری عدالت اجتماعی موردتاکید بنیان‌گذارانقلاب امام خمینی راحل و مقام معظم رهبری است بر این اساس در صندوق تلاش‌مان براین است که در جهت تحقق عدالت اجتماعی بستر جذب روزافزون جامعه هدف را هموارتر کنیم  واجرای طرح جهادی پیش رو در سال جاری یکی از اقدامات مهم در جهت برقراری عدالت اجتماعی در کشور است.  
نشست خبری مدیرعامل صندوق کشاورزان، روستاییان و عشایر با حضور اصحاب رسانه در حاشیه اجلاس سراسری مدیران این صندوق دهم خرداد ماه ۱۴۰۱ درمجموعه فرهنگی تلاش برگزار شد.
کد خبر: 50785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =