دستور وزیر بهداشت برای رسیدگی فوری به مصدومان حادثه قطار طبس- یزد

در پی خروج قطار مسافربری طبس-یزد و کشته و مصدوم‌ شدن شماری از هموطنان‌مان، وزیر بهداشت، خواستار آمادگی کامل مراکز درمانی بیمارستان‌های خراسان جنوبی، بسیج امکانات برای درمان مصدومان این حادثه شد و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از وبدا، دکتر بهرام عین‌اللهی، در تماس تلفنی با دکتر جعفر میعادفر، رییس اورژانس کشور، دکتر سید محمد موسوی میرزایی، رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان جنوبی و دکتر عمیدالدین خطیبی، رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد خواستار پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد و آمادگی کامل مراکز درمانی بیمارستان‌های خراسان جنوبی و بسیج امکانات برای درمان مصدومان این حادثه شد.

وی در تماس تلفنی با رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان جنوبی تاکید کرد: ارائه سریع خدمات درمانی مطلوب به مصدومان حادثه  انجام شود.

وزیر بهداشت همچنین به دکتر جعفر میعادفر، رییس اورژانس کشور ماموریت داد تا در محل حادثه حاضر شود.  

در این تماس تلفنی همچنین دکتر موسوی میرزایی رییس دانشگاه علوم پزشکی  خراسان جنوبی با اشاره به حضور فعال اورژانس پیش بیمارستانی و کادر تخصصی درمان برای ارائه خدمات به مصدومان این حادثه در بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس، گزارشی از اقدامات انجام شده توسط اورژانس، شامل اقدامات تشخیصی از جمله سی تی اسکن و سونوگرافی از مصدومان و اقدامات درمانی، به وزیر بهداشت ارائه کرد و از آمادگی کامل بیمارستان‌های معین در بیرجند و فردوس برای پذیرش مصدومان خبر داد.

کد خبر: 50821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =