مسابقات دوومیدانی بانوان کارگر برگزار شد

رقابت‌های دوومیدانی فرا استقامتی بانوان کارگر برگزار و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش آتیه آنلاین، بوستان ولایت تهران به مدت دو روز میزبان مسابقات دو و میدانی فرا استقامتی زنان کارگر کشور بود، مسابقاتی که با معرفی نفرات برتر در بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

در این مسابقات در بخش شرکت کنندگان زیر ۳۵ سال و در ماده ۵ کیلومتر عسل اکبری با زمان ۲۴:۰۷ - صدیقه نعمتی با زمان ۲۸:۱۹ - شیما سمیعی با زمان ۲۸:۳۸ - الینا شریفیان با زمان ۲۹:۳۰ - کاملیا سلطان با زمان ۳۴:۲۶ و الهام رضوان پور با زمان ۴۴ دقیقه به ترتیب در جایگاه های اول تا ششم ایستادند.

در ماده ۵ کیلومتر بالای ۳۵ سال، خانم ها فاطمه علی اکبری با زمان ۲۳:۰۶ - سیده زهرا موسوی با زمان ۳۵:۵۹ - ابریشم شیخ الاسلامی با زمان ۳۷:۳۴ - سمیرا صدیقی با زمان ۳۹:۲۰ - ژیلا جعفریان با زمان ۴۱:۴۶ - فهیمه قاسمی با زمان ۴۲:۱۷  و فاطمه بچاری با زمان ۴۳:۱۶ به ترتیب در جایگاه های اول تا هفتم این رقابت ها قرار گرفتند.

در ماده دو امدادی خانم ها مژگان منوچهری با ثبت زمان ۳۰:۱۹:۱۹ در جایگاه نخست ، محنا رشیدیان با زمان ۵۹:۵۸:۶۱ در جایگاه دوم، فاطمه شهبازیان با زمان ۱:۲۸:۵۸:۳۱ در جایگاه سوم و مهشید اره چی با ثبت زمان ۱:۵۷:۲۱:۳۰ در جایگاه چهارم این ماده قرار گرفتند.

در ماده ۲۱ کیلومتر، خانم ها ماهزاده نجار با ثبت زمان ۱:۴۷:۰۴ - طاووس ضیایی بیگدلی با زمان ۱:۵۰:۲۷ - هنگامه سادات مهدوی با زمان ۲:۰۴:۳۶ - فرح بیات ۲:۲۵:۰۷ - فاطمه قلار با زمان ۲:۳۲:۰۰ و خدیجه اسماعیل پور با ثبت زمان ۲:۳۸:۴۳ به ترتیب در جایگاه های اول تا ششم این ماده قرار گرفتند.

با مشخص شدن چهره نفرات برتر این مسابقات به پایان رسید و با پایان یافتن مسابقات در بخش زنان، مسابقات دو و میدانی کارگران در بخش مردان آغاز شد.

کد خبر: 50840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =